Veřená zakázka

Nábytek na míru 2024

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Nábytek
Nábytek ->  Ostatní
CPV kódy:
39100000-3 - Nábytek
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy s jedním vybraným dodavatelem, na jejímž základě bude dodán nábytek na míru dle podrobné specifikace, která je nedílnou součástí této ZD jako Příloha č. 2 Cenová kalkulace + technická specifikace (dále jen Příloha č. 2) a dle jeho požadavků a potřeb, vč. dopravy, na místo určení, montáže v místě sídla zadavatele. Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka tohoto sortimentu:  Drobný nábytek pro vybavení oddělení a provozu  Nábytek na míru vč. vybavenosti – bezdotykové odpadkové koše na výsuvech atd. Účastník VŘ vyplní Přílohu č. 2 Cenová kalkulace + technická specifikace (viz Příloha č. 2 této ZD) a přiloží ji k podané nabídce. Tato následně bude nedílnou součástí kupní smlouvy jako Příloha č. 1. Další požadavky zadavatele na plnění zakázky:  V ceně nabízených artiklů budou zahrnuty veškeré ostatní náklady, jako je doprava, montáž, poradenství, clo, balné atp..  Vybraný dodavatel předloží před realizací vzorky materiálu na nábytek a úchyty k odsouhlasení zadavatelem.  Vybraný dodavatel je povinen si nábytek před realizací znovu zaměřit. Nákresy v ZD jsou orientační pro stanovení ceny, neslouží jako výrobní výkres.  Vybraný dodavatel nábytek dodá max. ve 2 předem min. 3 pracovní dny, avízovaných závozech.  Případné reklamace budou řešeny provedením zápisu reklamačního protokolu obratem, náprava ze strany dodavatele bude zajištěna max. do 48 hod.  Účastník v nabídce uvede své další nabízené služby či poradenství.  Zadavatel si vyhrazuje právo na předložení vzorků materiálu, úchytek a dalšího vybavení.  Účastník VŘ k veškerému nabízenému zboží předloží produktové listy.  Dodržení záruky a všech deklarovaných vlastností zboží po celou dobu záruční lhůty, která je stanovena v délce min. 36 měsíců.  Dělení zakázky není přípustné, veškerý artikl bude dodán jedním vybraným dodavatelem.  Zboží bude vyhovovat všem technickým, bezpečnostním, právním, zdravotním, hygienickým a jiným obecně závazným předpisům, včetně předpisů týkajících se ochrany životního prostředí, vztahujících se na zboží či produkt a jeho výrobu.  Společně s dodáním zboží se vybraný dodavatel zavazuje, pokud je to potřeba, k předání veškerých dokladů potřebných k jeho převzetí a k jeho řádnému užívání, přičemž nese plnou odpovědnost za to, že v okamžiku předání zboží zadavateli bude toto splňovat veškeré podmínky stanovené touto zadávací dokumentací.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    23.10.2024
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    05.11.2024