Veřená zakázka

Nábytek a vybavení interiéru pro Ovocnářský výzkumný institut

Číslo ve věstníku:
481834
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Královéhradecký kraj
Kategorie:
Nábytek
Nábytek ->  Kancelářský
Nábytek ->  Ostatní
CPV kódy:
39000000-2 - Nábytek (včetně kancelářského), zařízení interiéru, domácí spotřebiče (mimo osvětlení) a čisticí prostředky,
39100000-3 - Nábytek,
39130000-2 - Kancelářský nábytek,
39150000-8 - Různý nábytek a vybavení,
39180000-7 - Laboratorní nábytek
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a montáž, resp. instalace nábytku a vybavení interiéru pro Ovocnářský výzkumný institut v Holovousích. Veřejná zakázka je spolufinancována Evropskou unií z Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace, prioritní osa 2 – Regionální VaV centra, oblast podpory 2.1 – Regionální VaV centra, reg. číslo CZ.1.05./2.1.00/03.0116.
Zakázka zahrnuje rovněž:
• vypracování celkového seznamu dodaných položek (nábytkových kusů, nikoli jednotlivých prvků) pro každou jednotlivou místnost dle skutečných počtů a provedení s uvedením jejich jednotkové ceny,
• zpracování a předání písemných instrukcí, návodů k obsluze zařízení, provozních manuálů a zaškolení obsluhy,
• předání atestů, certifikátů, prohlášení o shodě výrobků a použitých materiálů s platnými normami a předpisy,
• provedení bezpečnostních opatření na ochranu lidí a majetku,
• opravu případných poškození budovy a jejího zařízení vzniklých při instalaci nábytku a interiérového vybavení (oprava otlučených rohů, poškrábaných stěn, poškozené podlahové krytiny apod.), úklid všech místností po dokončení montáže nábytku a interiérového vybavení, odvoz a likvidace všech obalů a dalších materiálů používaných při vlastní montáži, v souladu s ustanoveními zákona o odpadech, v platném znění,
• dopravu veškerých interiérových prvků a nábytku do místa plnění a jejich instalaci na místa dle projektové dokumentace interiérů.
Detailní popis předmětu veřejné zakázky včetně detailní specifikace s uvedením minimálních požadovaných parametrů a vlastností je obsažen v příloze č. 1 zadávací dokumentace a v textu návrhu smlouvy (příloha č. 7).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    26.05.2014
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    18.08.2014
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    18.08.2014