Veřená zakázka
Mulčovač svahový
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
Předmětem veřejné zakázky je nákup svahového mulčovače, (dále jen „zboží“) a jeho dodání kupujícímu do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy. Specifikace požadovaného zboží je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Specifikace požadovaného zboží“. Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené, nerepasované a odpovídající platným technickým, bezpečnostním a hygienickým normám a předpisům. V případě nesplnění kvalifikačních požadavků uvedených v čl. 3 této Výzvy, se jedná o nekompletní nabídku a dodavatel bude vyřazen před hodnocením nabídek! Zadavatel si vyhrazuje právo k objasnění nebo doplnění údajů přiměřeně ustanovení § 46 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek. Kupující požaduje záruku na jakost zboží v délce 24 měsíců. Kupní cena zboží včetně DPH, a včetně dodání zboží do místa plnění. K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Kupní smlouvy“ včetně přílohy „Závazná cenová nabídka“. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Kupující je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Prodávající je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení kupujícímu. Kupující neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti dodaného zboží bude provedena na místě plnění při převzetí zboží. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady prodávajícího včetně dopravy zboží do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Katalogizace Mulčovač katalogizovat jako celek, včetně standardního příslušenství. Jedná se o pořízení dlouhodobého hmotného majetku v MU 4.2, JKM - 3750, TPP - 1 (položka zásobování), TP 0 (nestandardní položka), účtová třída „0“, druh položky „4“ (celek), účetní zatřídění „222“. Na základě výše uvedeného požaduji zahrnout dodání souboru základních informací o majetku v Kupní smlouvě takto:: „Smluvní strany se dohodly, že Zboží uvedené v příloze č. 1 smlouvy bude předmětem zavedení do evidence a účetnictví podle právních předpisů a vnitřních předpisů Ministerstva obrany. K tomu se prodávající zavazuje, že na tyto položky majetku, poskytne kupujícímu nejpozději 20 dnů před převzetím zboží bezchybný a úplný „Soubor základních informací o majetku“ (SZIM) elektronicky na e-mailovou adresu SZIM@mo.gov.cz. Formulář SZIM je dostupný na adrese https://mocr.mo.gov.cz => Ministerstvo obrany => Finance a zakázky => Veřejné zakázky. Předložení SZIM je součástí povinností prodávajícího podle této smlouvy a je zahrnuto v kupní ceně dle čl. 4.1 smlouvy. Pokud přejímající při převzetí zboží zjistí, že data uvedená v SZIM jsou chybná (neodpovídají jednotlivým položkám dodávaného zboží) a vyvolávají zásadní problémy k následnému vzetí do evidence a účetnictví na straně přejímajícího, může být tato skutečnost důvodem k nepřevzetí zboží.“ K přílohám k faktuře doplnit odrážku: „Doklad o poskytnutí základních informací o majetku“ (jako doklad bude sloužit e-mail, kterým odbor správy majetku potvrdí dodavateli převzetí úplných dat). • Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD) Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady související s plněním předmětu smlouvy, tj. doprava do místa plnění, balné, pojištění, daně, cla, náklady na zpracování katalogizačních dat, atd. Zboží se požaduje předat včetně příslušenství dle požadavků a s kompletní dokumentací výrobce. Dokumentaci k dodávce se požaduje dodat v českém jazyce v rámci předání. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávac
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:29.09.2025