Veřená zakázka
Most přes potok Jasenice ve Vsetíně část Luh "u garáží Bucharov" - Vs-05-Jcm PD
Stavebnictví a související činnosti -> Projektové, architektonické a související činnosti
Předmětem zakázky je zpracování projektové dokumentace pod názvem „Most přes potok Jasenice ve Vsetíně část Luh "u garáží Bucharov" - Vs-05-Jcm PD.
Objekt mostu přes potok Jasenice se nachází ve Vsetíně část Luh „poblíž č. p. 1362“, viz příloha č. 4 - Situace širších vztahů.
Součástí zakázky je inženýrská činnost (IČ) nutná k zajištění vyjádření, stanovisek a podkladů nutných k podání žádosti o vydání stavebního povolení na uvedenou akci.
Projektová dokumentace řeší všechny stupně projektových dokumentací a získání příslušných povolení potřebných k následné realizaci projektu výstavby nového mostu přes potok Jasénka v místě stávajícího mostu.
Spodní stavba mostu je neopravitelná, most je nutné přestavět na nový včetně mostního vybavení viz přílohy:
a. Příloha č. 3A - Hlavní prohlídka - Most přes Jasénku ve Vsetíně - Vs-05-Jcm – PD
b. Příloha č. 3B – Běžná prohlídka - Most přes Jasénku ve Vsetíně - Vs-05-Jcm - PD
Předpokládané členění dokumentace na jednotlivé stavební objekty:
SO 01 – Most
SO 02 – Komunikace
SO 03 – Mostní provizorium
SO 04 – Přeložky inženýrských sítí
Předmět plnění této VZ bude předán v následujícím rozsahu, členěném na jednotlivé fáze:
A. Zabezpečení vstupních podkladů (VSP) – rozsah a obsah požadované části projektové dokumentace (dále i PD)
• Technická zpráva včetně výkresové části:
o celková situace řešené plochy (min. formát A3)
o celková situace řešené plochy (min. formát 2xA3), vyjadřující architektonické a stavební řešení s uvedením způsobu jejího užívání, popřípadě funkčního určení a základních rozměrů,
o řezy v měřítku 1:50 se schematickým vyznačením původního i upraveného terénu, vztaženým k nadmořské výšce.
a) objasnění základních cílů s objednatelem (provozovatelem),
b) informace o skutečném fyzickém a majetkoprávním stavu stávajících staveb a zařízení v území realizace předmětné stavby,
c) zabezpečení průzkumů, potřebných pro vypracování dokumentace - 2 kusy jádrových vývrtů včetně dopravy vrtné soupravy, utěsnění vrtané sondy včetně hutnění a stanovení tlouštěk vrstev, vyhodnocení zkoušek a zpracování závěrečné zprávy o provedeném průzkumu, jedná se o vrty vozovkovými vrstvami pro určení skladby vozovky a stanovení obsahu PAU dle Vyhlášky 130/2019 Sb.
d) geologický průzkum
e) ověření kapacity a stavu stávajících inženýrských sítí v dotčeném území
f) geodetické zaměření a katastr
B. Demoliční výměr
C. Fáze projektu - Společné územní a stavební řízení - zabezpečení projektové dokumentace a inženýrská činnosti.
D. Fáze projektu pro provádění stavby (DPS) a ( IČ PS).
Požadovaný rozsah a obsah projektové dokumentace pro Společné územní a stavební řízení a DPS nebo jiného opatření dle ustanovení stavebního zákona:
a) Projektová dokumentace bude zpracována v rozsahu a v souladu se zákonem
č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a souvisejícími předpisy (vyhláškou č. 62/2013, kterou se mění vyhláška č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, včetně kontrolního rozpočtu, výkazu výměr, soupisu prací, dodávek a služeb. Projektová dokumentace bude zpracována tak, že bude zohledňovat výsledky jednání s příslušnými orgány a organizacemi, pověřenými výkonem státní správy a s ostatními účastníky výstavby tak, aby mohlo být zajištěno pravomocné územní rozhodnutí a pravomocné stavební povolení. Na základě podmínek pro realizaci stavby, uvedených ve výrokové části společného územního a stavebního řízení, budou tyto podmínky po nabytí právní moci stavebního povolení zapracovány do DPS.
b) Projektová dokumentace bude zpracována tak, aby grafická i textová část této dokumentace byly jednoznačně v souladu.
c) Mezi koordinační situace stavby bude začleněna Situace zařízení staveniště s vyznačenou hranicí staveniště, mobilním oplocením atd.
d) Dokumentace pro Společné územní a stavební řízení bude zpracována ve 4 listinných vyhotoveních a dále ve dvou vyhotoveních v digitální formě na CD (formát DWG a PDF) a dokumentace pro DPS bude zpracována v 6-ti listinných vyhotoveních a dále ve dvou vyhotoveních v digitální formě na CD (formát DWG a PDF).
e) Dokumentace bude zpracována do podrobností nezbytných pro zpracování nabídky pro zadání stavby dle ustanovení zákona č.134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění a dále dle vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, jejímž prostřednictvím jsou vymezeny požadavky zadavatele na technické podmínky veřejných zakázek na stavební práce a stanoveny požadavky na obsah a rozsah dokumentace, umožňující sestavení položkového soupisu stavebních prací, dodávek a služeb, v platném znění.
f) V projektové dokumentaci bude zpracován plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi (BOZP) podle druhu a velikosti stavby tak, aby plně vyhovoval potřebám zajištění bezpečné a zdraví neohrožující práce. Tento plán bude vypracován podle zákona 309/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů a nařízení vlády č. 591/2006 Sb.
E. Inženýrská činnost se bude týkat zajištění podkladů a dokladů (zejména vyjádření, stanovisek, rozhodnutí, technické dokumentace), potřebných pro územní a stavební řízení, tj. včetně podání žádostí na stavební úřad a provádění všech úkonů a požadavků dle příslušného stavebního úřadu pro zajištění povolovacího procesu až po nabytí právní mocí jednotlivých rozhodnutí nebo povolení:
a) společné územní a stavební řízení
b) demoliční výměr
c) v případě potřeby – případné povolení kácení dřevin od příslušného správního orgánu,
d) jiného opatření dle ustanovení stavebního zákona.
F. Soupis prací, dodávek a služeb včetně výkazu výměr – zpracovat dle vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr
a) Jednotlivé položky v „Soupisu prací, dodávek a služeb s výkazem výměr“ - musí být zpracovány jako položkové, po jednotlivých stavebních oddílech s použitím reálných cen materiálů a prací, ceny budou stanoveny dle aktuálního ceníku RTS pro první pololetí roku 2021.
b) V „Soupisu prací, dodávek a služeb s výkazem výměr“ musí být uvedeny všechny práce a náležitosti, nutné pro provedení stavby a její uvedení do provozu (např. zkoušky, revize, poplatky za skládkovné apod.).
c) „Soupis prací, dodávek a služeb s výkazem výměr“, bude zpracován ve dvou listinných vyhotoveních a dále ve dvou vyhotoveních v digitální formě na CD ve formátu XML případně XMLX v programu MICROSOFT OFFICE EXCEL.
d) Listinné vyhotovení č. 01 bude navíc obsahovat oceněný „Soupis prací, dodávek a služeb s výkazem výměr“.
e) V „Soupisu prací, dodávek a služeb s výkazem výměr“ nebudou uvedeny žádné agregované (kompletní) položky, které nejsou v oficiálním ceníku RTS.
f) U položek v „Soupisu prací, dodávek a služeb s výkazem výměr“ nebudou uvedeny obchodní názvy, ale bude uvedena jejich technická specifikace (tzn. podrobný technický a uživatelský standard stavby).
G. Autorský dozor se bude týkat dohledu autora předmětné projektové dokumentace, tzn., bude se jednat o zajištění souladu realizace stavby s celkovou koncepcí předmětné projektové dokumentace v celém realizačním procesu stavebních prací.
Smluvní strany se dohodly, že pracovní jednání se budou konat v sídle objednatele, přičemž jejich počet sdělí objednatel bez zbytečného odkladu po uzavření této smlouvy zhotoviteli. Z pracovních jednání pořídí písemný záznam zhotovitel.
Členění dokumentace na jednotlivé stavební objekty bude dořešeno na první pracovní schůzce projektanta s objednatelem.
Dodavatel bude při zhotovení závazku postupovat s náležitou odbornou péčí a v souladu s právními předpisy platnými a účinnými ke dni předání díla, jež se k vyhotovení projektové dokumentace vztahují.
Projektová dokumentace bude autorizovaná projektantem s oprávněním pro příslušný obor nebo specifikaci.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:24.04.2020
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:18.05.2020