Veřená zakázka
Most CB-091 na Nádražní ulici v Českých Budějovicích
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Předmětem plnění veřejné zakázky je oprava mostu,která spočívá v odstranění vozovky, říms, zábradelního svodidla, izolace a odhalení horního povrchu nosníků. Poté se provede dodatečný diagnostický průzkum stavu předpínací výztuže (horní) a kotevních oblastí a na základě jeho výsledků dojde případně k doinjektování kanálků předpínací výztuže a sanaci kotevních oblastí. Na horní povrch nosníku se vybetonuje spádový beton jako podklad izolaci NAIP. Povrch izolace a vozovky bude odvodněn hlavně pomocí jednostranného příčného spádu 4,0% (na povodní stranu mostu), v podélném směru je niveleta ve vrcholovém oblouku o poloměru 1300m (sklony tečen 0,24 a 0,76%). U povodní římsy bude odvodňovací proužek z litého asfaltu šířky 0,5m. Na krajích mostu se vybetonují žlb. monolitické římsy šířky 800-850mm s výškou odrazné hrany min. 0,15m. Do návodní římsy se vloží nová chránička pro kabel VO. Záchytný systém je tvořený ocelovým zábradelním svodidlem se svodnicí NH4 navazující na předmostích na stávající svodidla. Přes mostní objekt se položí nové vozovkové vrstvy (třívrstvé), na předmostích celé vozovkové souvrství. Vozovka bude živičná šířky 15,6m na mostě, na předmostích naváže na stávající stav. Celkové délka úpravy komunikace bude 50,0m. Spodní stavba i nosná konstrukce budou otryskány abrazivním vodním paprskem (s pískem) a tlakovou vodou, případná odhalená výztuž sanována a beton reprofilován. Za rubem opěr se na podkladní beton osadí perforovaná drenážní trubka DN 150 s jednostranným sklonem 3%, vyvedená na levém břehu do stávajícího průchodu skrz křídlo, na pravém břehu okolo křídla do svahu. S úpravou koryta pod mostem se nepočítá, pouze dojde k vyčištění a případné lokální výspravě opevnění. Oprava mostu bude prováděna po polovinách za částečné uzavírky místní komunikace v místě mostního objektu (v I. Etapě budou uzavřeny střední jízdní pruhy, v II. Etapě krajní jízdní pruhy). Pěší provoz pod mostním objektem bude převeden na obchůznou trasu (do ulice Pekárenská). V době stavby bude nad krajními jízdními pruhy nové trakční vedení autobusů. V návodní římse je pravděpodobně veden silový kabel VO. Zhotovitel předloží podrobný harmonogram stavebních prací, kde bude určen závazný sled prací. Zahájení stavebních prací bude možné pouze v případě, že bude ukončena akce „Vybudování nové trolejbusové trati propojení trolejbusové vozovny v ulici Horní s ulicemi Strakonická a Nádražní“. Předpokládané ukončení prací je květen 2022.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:15.02.2022
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:31.03.2022