Veřená zakázka

Modernizace odborných učeben – dodávka ICT

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Moravskoslezský kraj
Kategorie:
IT
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  SW a Informační systémy
IT ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
30213100-6 - Přenosné počítače,
30213200-7 - Tablety (PC),
30232100-5 - Tiskárny a kresliče,
72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Popis:

Veřejná zakázka je dle ust. § 35 zákona rozdělena na části. Zadavatel umožňuje podat nabídku na jednu či všechny části. Není-li uvedeno jinak, platí ustanovení těchto zadávacích podmínek pro každou část zakázky.
Část 1 - vybavení
Předmětem zakázky je dodávka HW a SW vybavení pro odborné učebny.
Jedná se o:
- Grafický monitor + kalibrační sonda - 1 ks
- Notebook – 1 ks
- Stolní tiskárna – 1 ks
- Plotr – 1 ks
- Tablet – 5 ks
- Externí HDD – 1 ks
- Grafický tablet – 4 ks
- PC I – 57 ks
- PC II – 31 ks
- Tiskárna A3 - 1 ks
- Mobilní grafický tablet – 5 ks
- Tablet 22 - 2 ks
- 3D tiskárna – 1 ks
- Scanner – 4 ks
- Dataprojektor – 6 ks
- SW - 3 ks celotřídní licence
Vše dle specifikace – viz příloha zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky činí 2,47 mil. Kč bez DPH.
Zadavatel upozorňuje, že operační systém Windows požadovaný u některých dodávek může být dodán ve verzi Home (zřizovatel objednatele má uzavřenu smlouvu se společnosti Microsoft na bezplatný upgrade na verzi Pro).

Doba plnění veřejné zakázky je rozdělena do dvou etap:
- I. etapa do 22. 12. 2017 a jedná se o dodávku 15 ks PC I (jedná se o předpokládaný termín, může být s ohledem na případné prodlevy v průběhu zadávacího řízení prodloužen, předpokládá se doba dodání do cca 14 kalendářních dnů ode dne nabytí účinnosti smlouvy)
- II. etapa do 28. 2. 2018 (nejdříve však 1. 2. 2018) a jedná se o dodávku zbývajícího zařízení.

Část 2 - server
Předmětem zakázky je dodávka 1 ks serveru dle specifikace – viz příloha zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky činí 70 tis. Kč bez DPH.
Doba plnění veřejné zakázky je stanovena do 18. 2. 2018 (nejdříve však 1. 2. 2018).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    07.11.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    24.11.2017