Informace o zakázce

Základní údaje:
Název zakázky:

Modernizace nemocničního informačního systému Úrazové nemocnice Brno II


Kategorie

IT
IT ->  SW a Informační systémy
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje Opravy, revize a servis

Lokalita:

Jihomoravský kraj

Popis:
Předmětem veřejné zakázky je modernizace informačního systému Úrazové nemocnice Brno.
Předmětem První části veřejné zakázky je:
1. Modernizace klinického informačního systému (KIS)
2. KIS ÚNB - napojení na eHealth systém kraje
3. KIS ÚNB - Portál pacienta
4. Dodávka nezbytné HW infrastruktury pro modernizovaný KIS a jeho nové části/funkcionality
5. Dodávka nezbytného systémového SW pro modernizovaný KIS a jeho nové části/funkcionality
6. Tiskárny náramků s čárovými kódy
7. Čtečky čárových kódů
8. Tablety pro personál
Dále servisní služby po dobu 5 let od ukončení dodávky (nezpůsobilý výdaj) a další služby a dodávky uvedené ve Specifikaci díla pro První část, která je přílohou této zadávací dokumentace.
Bližší popis předmětu plnění (specifikace díla) je uveden v Specifikaci Díla pro První část, která je přílohou zadávací dokumentace.

Předmětem Druhé části veřejné zakázky je:
1. Rozvoj PACS
2. Dodávka nezbytné HW infrastruktury pro modernizovaný PACS
3. Dodávka nezbytného systémového SW pro modernizovaný PACS
Dále servisní služby po dobu 5 let od ukončení dodávky (nezpůsobilý výdaj) a další služby a dodávky uvedené ve Specifikaci díla pro Druhou část, která je přílohou této zadávací dokumentace.
Bližší popis předmětu plnění (specifikace díla) je uveden v Specifikaci Díla pro Druhou část, která je přílohou zadávací dokumentace.
Předmětem Třetí části veřejné zakázky je:
1. Elektronická spisová služba
2. Dlouhodobá bezpečná archivace zdravotnické dokumentace
3. Dodávka nezbytné HW infrastruktury pro elektronickou spisovou službu a elektronický archiv.
4. Dodávka nezbytného systémového SW pro elektronickou spisovou službu a elektronický archiv.
Dále servisní služby po dobu 5 let od ukončení dodávky (nezpůsobilý výdaj) a další služby a dodávky uvedené ve Specifikaci díla pro Třetí část, která je přílohou této zadávací dokumentace.
Bližší popis předmětu plnění (specifikace díla) je uveden v Specifikaci Díla pro Třetí část, která je přílohou zadávací dokumentace.

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Přihlašte se pro zobrazeni zadavacich podminek Chci pomoc se zpracováním nabídky
Termíny:

Datum zahájení zakázky: 05.10.2018

Lhůta pro podání nabídek do: 13.11.2018 (10:00)

Registrujte se ZDARMA
Přihlašte se nebo se registrujte a získejte ZDARMA přehled o aktuálních veřejných zakázkách. Vše na jednom místě.