Veřená zakázka
Modernizace mostu ev. č. 21222-1 Milhostov
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Modernizace stávajícího mostu na komunikaci III. třídy č. 212 22. Na základě špatného technického stavu mostu ev. č. 21222– 1 je navržena modernizace mostu spočívající v kompletní výměně nosné konstrukce a mostního svršku včetně izolace. V blízkosti mostu se nachází celá řada podzemních i nadzemních sítí a vodoteč. Bylo navrženo odstranění stávající nosné konstrukce a nahrazení nosné konstrukce novou železobetonovou deskou tl. 750 mm uloženou na spodní stavbu pomocí ložisek na opěrách a vrubovém kloubu na středním pilíři. Spodní stavba je navržena k sanaci se zesílením řadou mikropilot a s novými železobetonovými úložnými prahy. Kamenná část opěr bude hloubkově přespárována a v případě potřeby lokálně přezděna. Úprava komunikace na mostě a v přilehlém úseku z důvodu plynulé návaznosti na stávající vozovku. Niveleta na mostě je navržena jednotného podélného a příčného sklonu. Z důvodu vyrovnání nivelety bude nutné rozebrat stávající chodníky v předpolí mostu v rozsahu úprav komunikace. Nová mostní konstrukce je navržena jako nová trvalá dvoupolová kolmá desková železobetonová mostní konstrukce kolmého rozpětí 9,26 m uložená na spodní stavbu pomocí elastomerových ložisek na opěrách a pomocí vrubového kloubu na středním pilíři. Tloušťka nosné konstrukce je v ose mostu 750 mm a příčně je ve střechovitém sklonu 2,5 %. Na návodní straně mostu je navržena železobetonová římsa šířky 800 mm a na povodní straně pochozí římsa šířky 1800 mm. Obě římsy jsou opatřeny dodatečně kotveným zábradlím se svislou výplní. Za konci říms jsou navrženy skluzy nebo je voda odvedena k nejbližším stávajícím uličním vpustem a jedné nové vpusti navržené v rámci modernizace mostu. Na železobetonové římsy navazuje zádlažba za římsami na návodní straně a na povodní stávající chodník ze zámkové dlažby, který bude v rámci modernizace výškově vyrovnán a přeskládán. Koryto vodoteče je přírodní a v rámci projektové dokumentace není navržena žádná úprava koryta vodoteče z důvodu ochranného pásma jiného zvlášť chráněného území nebo památkového stromu. Přechod pro pěší je zajištěn pomocí provizorní lávky.
Provoz na komunikaci III. třídy č. 212 22 bude po dobu 122 dní od předání a převzetí staveniště modernizace mostního objektu vyloučen z dopravy s navrženou objízdnou trasou dle SO 151. Následně od 123. dne – 154. den modernizace mostního objektu bude doprava řízená kyvadlově pomocí semaforů.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:10.02.2021