Veřená zakázka

Modernizace a obnova přístrojového vybavení komplexního onkologického centra II. KN Liberec

Číslo ve věstníku:
509994
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Liberecký kraj
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Přístroje Technologie, stroje, přístroje a elektronikaOpravy, revize a servis
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
31524110-9 - Lampy pro operační sály,
33100000-1 - Zdravotnické přístroje,
33111400-5 - Rentgenové skiaskopické přístroje,
33111600-7 - Radiografické přístroje,
33111800-9 - Diagnostický rentgenový systém,
33162000-3 - Přístroje a nástroje pro operační sály,
33167000-8 - Chirurgická světla,
33168100-6 - Endoskopy,
38547000-1 - Dozimetrické systémy,
50421000-2 - Opravy a údržba zdravotnických přístrojů
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka nového přístrojového vybavení pro Komplexní onkologické centrum Krajské nemocnice Liberec, a.s. Konkrétně se jedná o dodávku RTG skiaskopie digitální – skiaskopicko-skiagrafického kompletu, multifunkčního systému operačních sálů, skiagrafického přístroje a klinické dozimetrie. Předmět zakázky pro všechny části veřejné zakázky zahrnuje dodávku zboží v parametrech požadovaných zadávací dokumentací do místa určení, jeho montáž, instalaci do určených prostor, uvedení do provozu s předvedením funkčnosti a instruktáž obsluhy osobou k tomu oprávněnou (u aktivních implantabilních zdravotnických prostředků, u aktivních zdravotnických prostředků rizikové třídy II b nebo III a u zdravotnických prostředků, u nichž to stanovil výrobce, může instruktáž provádět pouze osoba, která na základě odpovídajícího vzdělání, praktických zkušeností a poučení výrobcem poskytuje dostatečnou záruku odborného provádění instruktáže o správném používání daného zdravotnického prostředku). Součástí předmětu plnění je pro všechny části veřejné zakázky i poskytování záručního servisu po dobu záruční lhůty. U částí 1 (RTG skiaskopie digitální – skiaskopicko-skiagrafický komplet) a 3 (Skiagrafie) zahrnuje předmět zakázky také provádění pozáručního servisu po dobu 8-mi let.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    04.06.2015
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    22.07.2015
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    22.07.2015