Veřená zakázka

MILOTICE – MODERNIZACE FARMY

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Jihomoravský kraj
Kategorie:
Správa a údržba, úklidStavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Ostatní Materiál, součástky a náhradní díly
Správa a údržba, úklid ->  Ostatní
CPV kódy:
44112400-2 - Střechy,
44611000-6 - Nádrže a zásobníky,
45213240-7 - Výstavba zemědělských objektů,
45223500-1 - Železobetonové konstrukce,
45233000-9 - Výstavba, zakládání a povrchové práce pro komunikace,
45233100-0 - Stavební úpravy pro komunikace,
45261200-6 - Pokládka střešních krytin a nátěry střech,
45261410-1 - Tepelná izolace střech,
45262300-4 - Betonářské práce,
45262311-4 - Betonářské stavební práce,
45262400-5 - Instalace a montáž ocelových konstrukcí
Popis:

Předmětem zakázky je modernizace farmy Milotice u Kyjova dle projektové dokumentace a ostatních podkladů, stanovených zadavatelem. Jedná se zejména, nikoliv však pouze, o následující:

- modernizace 3 hal výkrmu prasat
- modernizace 2 hal odchovu prasniček
- modernizace 5 hal jalových prasnic a prasniček
- výstavba jímky na kejdu včetně dodávky technologie

Podrobné zadání zakázky je uvedeno v samostatných přílohách zadávací dokumentace, kterou tvoří:
- Projektová dokumentace (Příloha č. 1)
- Výkaz výměr (Příloha č. 2)
- Základní požadavky na technické řešení (Příloha č. 3)


Přílohy č. 1 a č. 2 zadávací dokumentace v digitální podobě na CD poskytne zadavatel na písemnou žádost uchazeče, doručenou e-mailem kontaktní osobě zadavatele, uvedené v článku 5. této zadávací dokumentace.
V žádosti bude uvedeno obchodního jména uchazeče a jméno osoby, které za uchazeče dokumentaci na CD bude přebírat.
Vyžádané přílohy zadávací dokumentace na CD si zájemci vyzvednou osobně u kontaktní osoby zadavatele pro toto výběrové řízení:
- v sídle zadavatele, v předem dohodnutém termínu a čase, a/nebo
- během prohlídky staveniště (viz bod 6.2 zadání).
Jsou-li v zadávací dokumentaci nebo jejich přílohách uvedeny konkrétní obchodní názvy, jedná se pouze o vymezení požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky a kvalitativně srovnatelné řešení. Tímto se stanovují minimální kvalitativní parametry.


6.2 Prohlídka staveniště
Prohlídka místa plnění zakázky bude provedena dne 11. 12. 2017 v 10:00 hod., na adrese:
SPV Pelhřimov, a.s., farma Milotice, Dubňanská 592 696 05 Milotice u Kyjova.

Pro možnost účasti na prohlídce staveniště je nezbytné, aby uchazeči zaslali kontaktní osobě zadavatele pro toto výběrové řízení přihlášku s uvedením termínu prohlídky, obchodního jména uchazeče a vzhledem k požadavkům na základní pravidla biosecurity také kontaktních údaje na všechny osoby uchazeče (jméno, příjmení, telefon, e-mail), které se místního šetření zúčastní.

Přihlášku na prohlídku staveniště je nutné zaslat e-mailem kontaktní osobě zadavatele nejpozději jeden (1) pracovní den před termínem konání prohlídky staveniště.
Místní šetření je nezbytné realizovat výhradně v termínu k tomu určeném ze strany zadavatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    05.12.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    10.01.2018