Veřená zakázka
lektronizace agendy rady/zastupitelstva města a projektového řízení
IT -> SW a Informační systémy
48614000-5 - Systémy k pořizování dat,
48810000-9 - Informační systémy,
72000000-5 - Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora,
72263000-6 - Implementace programového vybavení,
72268000-1 - Dodávka programového vybavení
Předmětem veřejné zakázky je dodávka následujícího programového vybavení (resp. softwarových aplikací):
1. část, rada/zastupitelstvo města: dodání aplikace sloužící jako podpůrný nástroj pro řízení procesu (agendy) rady města a zastupitelstva města. Tato aplikace bude sloužit pro vedení celého procesu jednání rady města a zastupitelstva města od jeho přípravné fáze, přes vlastní jednání až po konečnou fázi publikace výstupů z těchto orgánů města. Součástí dodávky bude implementační studie, která vydefinuje jednotlivé formuláře včetně jejich atributů a vzájemných vazeb. Současně budou specifikovány jednotlivé datové sestavy dle vybraných kritérií. Kromě uvedeného dodávka zahrnuje implementaci (tj. zejména analýza, instalace, konfigurace, testovací provoz, akceptace, překlopení do ostrého provozu), proškolení uživatelů a technickou podporu (tzv. maintenance) zahrnující zejména úpravu v návaznosti na legislativní změny případně další změny.
2. část, projektový zásobník: dodání aplikace sloužící jako zásobník projektů. Tento zásobník projektů bude sloužit pro evidenci a přípravnou fázi projektových záměrů a námětů, které lze seskupit dle dlouhodobých záměrů definovaných ve třech pólech rozvoje v dokumentu Strategický plán rozvoje města Moravská Třebová a zároveň bude umožňovat flexibilní seskupování dle dalších oblastí definovaných uživatelem. Součástí dodávky bude implementační studie, která vydefinuje jednotlivé formuláře včetně jejich atributů a vzájemných vazeb. Současně budou specifikovány jednotlivé datové sestavy dle vybraných kritérií. Kromě uvedeného dodávka zahrnuje implementaci (tj. zejména analýza, instalace, konfigurace, testovací provoz, akceptace, překlopení do ostrého provozu), proškolení uživatelů a technickou podporu (tzv. maintenance) zahrnující zejména úpravu v návaznosti na legislativní změny případně další změny.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:02.10.2014
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:21.10.2014