Veřená zakázka

Laboratorní přístrojové vybavení pro PŘF JU

Číslo ve věstníku:
491472
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Jihočeský kraj
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronikaMateriál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
33191110-9 - Autoklávy,
38000000-5 - Laboratorní, optické a přesné přístroje a zařízení (mimo skel),
38510000-3 - Mikroskopy,
38950000-9 - Vybavení pro polymerázovou řetězovou reakci (PCR),
39711124-4 - Průmyslové mrazničky,
42931140-4 - Rotorové vybavení pro odstředivky,
42943000-8 - Termostatické vodní lázně a příslušenství
Popis:

Předmětem plnění se rozumí dodávka přístrojů a zařízení v níže uvedené tabulce: Část 1: PCR Termocycler s gradientem Část 2: Laboratorní přístrojové vybavení Část 3: Mikroskopické vybavení 1 Část 4: Mikroskopické vybavení 2 Část 5: Prvkový analyzátor 5.2. Součástí dodávky je rovněž instalace zařízení, jeho uvedení do provozu a dále: a) doprava zboží na místo plnění (dopravu do místa plnění zajišťuje na své náklady a nebezpečí prodávající), b) vybalení, kontrola a umístění přístroje do konkrétní místnosti v místě plnění, dle požadavku kupujícího - místnost plnění bude kupujícím upřesněna před realizací dodávky, c) zpracování a předání instrukcí a návodů k obsluze a údržbě zařízení (manuálů) v českém nebo anglickém jazyce dle podmínek uvedených v příloze č. 1 smlouvy - Technická specifikace, d) zaškolení obsluhy, e) předání prohlášení o shodě dodaného zboží se schválenými standardy, f) vypracování celkového sumáře dodaných položek, g) odvoz a likvidaci všech obalů a dalších materiálů použitých při plnění veřejné zakázky, v souladu s ustanoveními zákona 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, h) úklid prostor dotčených instalací přístrojů, i) bezodkladné a bezplatné odstranění závad reklamovaných v záruční lhůtě, j) závazek záručního servisu po dobu 12 nebo 24 měsíců, v případě dodávky software pro ovládání a/anebo kalibraci zařízení jeho bezplatný upgrade po dobu 12 nebo 24 měsíců. Požadavek kupujícího na poskytnutí doby záruky, záručního servisu nebo rozšířeného k) upgrade software bude uveden v příloze č. 1 smlouvy Technická specifikace jako další parametr, l) poskytnutí telefonické podpory kompetentním pracovníkem dodavatele pro řešení náhlých problémů s provozem přístroje v rámci záruční doby. Telefonická podpora je vyžadována minimálně v pracovních dnech v rozsahu 8 hod/den. Kontakt na telefonickou podporu je uveden v čl. I Smlouvy. Podrobnosti budou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    08.10.2014
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    08.10.2014