Veřená zakázka

KS v Brně-úklidové služby 2024

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Úklid
CPV kódy:
90910000-9 - Úklidové služby
Popis:

1. Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění úklidových služeb a dodávek prostředků pro osobní péči v objektech Krajského soudu v Brně, kterými jsou: 1a) Justiční areál v Brně, Polní 39 (SO 101) a 41 (SO 102) v Brně-pravidelný úklid 1b) Rooseveltova 648/16 v Brně-mytí oken a skleněných výplní vstupních dveří, dveří a dělících příček na chodbách 1c) Husova 353/15 v Brně-mytí oken, světlíků vstupních dveří a dveří na chodbách 2. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1a) jsou pravidelné úklidové služby (dále také jen „úklid JAB“): 2.1. Úklid vnitřních prostor objektů SO 101 a SO 102 Justičního areálu v Brně. 2.2. Úklid venkovních prostor Justičního areálu v Brně. 2.3. Mytí oken a prosklených ploch (1x ročně) Předmět plnění je rozdělen na paušální služby, které bude zadavatel hradit dodavateli měsíčně a dále na dodávky prostředků pro osobní péči a zajištění nepravidelného úklidu, které bude zadavatel hradit dodavateli dle jejich skutečné spotřeby a rozsahu. 3. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1b) je 1x ročně oboustranné mytí oken v objektu Rooseveltova 648/16, Brno, včetně mytí skleněné výplně vstupních dveří do ulice Rooseveltova, dveří z nádvoří do spojovací části budovy, dvoukřídlích spojovacích dveří a dělících příček na chodbách (dále také jen “mytí oken Rooseveltova“). 4. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1c) je 1x ročně oboustranné mytí oken, světlíků a vchodových a vstupních dveří včetně dvoukřídlých dveří na chodbách v objektu Husova 353/15 v Brně (dále také jen „mytí oken Husova“) . 5. Předmětem veřejné zakázky je dodávka prostředků pro osobní péči (toaletního papíru, papírových ručníků a náplní do zpěnovačů mýdla) a služba jejich doplňování v objektu Justičního areálu v Brně dle Přílohy č. 3 Smlouvy o poskytování úklidových služeb (Specifikace dodávky prostředků pro osobní péči). 6. Předmětem veřejné zakázky podle této zadávací dokumentace je i zajištění nepravidelného úklidu v mimořádných případech. Cena základní hodinové sazby za nepravidelný úklid (ZHS). Rozsah nepravidelného úklidu (po malování, při stěhování, voskování PVC a přírodního lina, čištění čalouněného nábytku a čištění koberců extrakčním strojem, v případech při zvýšené potřebě hygieny a v dalších případech jako jsou např. havárie technologických zařízení, zatečení apod. (dále jen „havárie“), které nejsou obsaženy v pravidelném úklidu a dobu a rozsah provedení určí zadavatel zvláštní písemnou objednávkou, na jejímž základě budou tyto služby hrazeny mimo platby za pravidelný úklid dle Smlouvy o poskytování úklidových služeb. 7. Součástí úklidové služby podle této veřejné zakázky je dodávka a použití čisticích, dezinfekčních a údržbových prostředků, včetně souprav WC, úklidových strojů, nástrojů a potřeb, PVC sáčků do odpadkových košů a PVC pytlů na sběr a odnos (svoz) odpadu do místnosti 2S050. 8. Podrobnou specifikaci veřejné zakázky včetně seznamu a kategorií ploch, rozsahu a četnosti činností definuje Příloha č. 2 Smlouvy o poskytování úklidových služeb (Vymezení rozsahu úklidových služeb). 9. Termín zahájení plnění: na základě písemné výzvy objednatele, po nabytí účinnosti Smlouvy o poskytování úklidových služeb (dále také jen „Smlouva“). Termín ukončení plnění: 48 měsíců po nabytí účinnosti Smlouvy.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    17.05.2024