Veřená zakázka

KS v Brně – servis a opravy výtahů a eskalátorů Krajského soudu v Brně

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Ostatní
CPV kódy:
50750000-7 - Údržba výtahů
Popis:

Pravidelný servis a opravy výtahů a eskalátorů Krajského soudu v Brně - budovy JAB Polní 39 a 41 a Husova 15, v rámci předmětu zakázky bude zajišťováno: 1. Pravidelné základní servisní úkony u výtahů a eskalátorů (ČSN 274002, příl. B) 2. Pravidelné odborné prohlídky výtahů (ČSN 274002, ČSN 274007) 3. Pravidelné odborné prohlídky eskalátorů (ČSN EN 115-1, ČSN EN 115-2, ČSN EN13015+A1) 4. Nonstop bezplatný dispečink s uvedením tel. linky 5. Nonstop pohotovostní služba 6. Nástup k vyproštění do 30 minut od nahlášení 7. Opětovné uvedení výtahu do provozu po vyproštění (bez požadavku na opravu) 8. Nástup na opravy a havárii bránící bezpečnému užívání zařízení do 2 hodin od nahlášení 9. Přístup k informacím o provedených činnostech na výtahu v režimu on-line, včetně Informace o odstranění požadované opravy na určený e-mail zadavatele 10. Zpřístupnění systému elektronické evidence prováděných úkonů na výtazích a eskalátorech, který umožní objednateli on-line přístup k těmto datům a jejich pravidelný měsíční reporting 11. Pravidelné zaškolení pracovníků zadavatele na činnost řidiče výtahů: Zaškolení max. 4 pracovníků zadavatele na tuto činnost 1 x ročně 12. Pravidelné zaškolení max. 20 (osob pověřených zadavatelem a příslušníků Justiční stráže) pro nouzové vyprošťování osob 1 x ročně 13. Nonstop spojení s výtahovými kabinami včetně kontroly funkce každých 72 hodin (dle ČSN EN 81.28.). Uchazeč zajistí ve vlastní režii případné potřebné HW vybavení (např. SIM karty a p.). Doklad o ověřování funkčnosti komunikačního zařízení je zhotovitel povinen na výzvu objednatele kdykoliv doložit. Plnění bude realizováno: • v rozsahu dle bodů 1.–13. v rámci paušálního poplatku (položkově uvedena částka pro každé zařízení dle seznamu zařízení viz. Příloha č.1 této Zadávací dokumentace (dále také jen „ZD“) • požadavky a práce nad rámec rozsahu bodů 1. –13. budou prováděny na základě samostatné objednávky objednatele a účtovány v hodinové zúčtovací sazbě(HZS)

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    05.02.2021