Veřená zakázka
Krátkodobý nájem výpočetní techniky pro volbu prezidenta republiky 13.-14.01.2023
IT -> HW a příslušenství
			Krátkodobý nájem výpočetní techniky pro volbu prezidenta republiky 13.-14.01.2023
  
  * Předmět nájmu:
  (1)
  23 ks - laserová tiskárna A4 včetně příslušné kabeláže s dostatečnou zásobou toneru
  
  (2)
  23 ks - notebook s dostatečným počtem USB portů a s CZ klávesnicí s numerickým blokem, doplněný klasickou počítačovou myší a s instalovaným operačním systémem Microsoft Windows 10 nebo 11, který bude aktualizovaný a bude mít nainstalovaný ovladač tiskárny dle bodu (1); notebook musí splňovat parametry pro provoz volební aplikace
  
  * Období nájmu 12.01.2023 - 16.01.2023 (předmět nájmu musí být dodán nejpozději 12.01.2023 v 06:30 hodin).
  
  * Místem dodání předmětu nájmu je Městský úřad Kopřivnice, Štefánikova 1163/12, 74221 Kopřivnice.
  
  * Odvoz předmětu nájmu bude umožněn nejdříve 16.01.2023 v 08:00 hodin.
  
  * Místem odvozu předmětu nájmu je Městský úřad Kopřivnice, Štefánikova 1163/12, 74221 Kopřivnice.
  
  * Po dobu nájmu pronajímatel garantuje 100% funkčnost předmětu nájmu. V případě poruchy předmětu nájmu je povinen do 1 hodiny od nahlášení provést na vlastní náklady její odstranění. Pronajímatel poskytne telefonní kontakt, kde bude možno poruchy v období nájmu hlásit. Variantně je možno tento bod řešit dodáním rezervních minimálně 3 ks tiskáren (dle specifikace předmětu v bodě (1)) a minimálně 3 ks notebooků (dle specifikace předmětu v bodě (2)).
  
  * Uchazeč přiloží k nabídce doplněný návrh nájemní smlouvy v editovatelném formátu DOC. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace.
  
  * Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o konečném znění smlouvy, nevybrat žádného z uchazečů či veřejnou zakázku bez udání důvodu zrušit.
  
  * Uchazeči nemají nárok na náhradu nákladů spojených s účastí na výběrovém řízení.
  
  * Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší cena nájmu bez DPH.
		
- 
			calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:21.11.2022