Veřená zakázka
Koordinátor BOZP pro dopravní stavby při „Odstraňování povodňových škod v Okrese Bruntál“ - Rámcová příkazní smlouva
Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové příkazní smlouvy s minimálně jedním účastníkem a maximálně 2 účastníky v rámci zajištění koordinátor BOZP při realizacích stavebních prací v souvislosti s odstraňováním povodňových škod na silnicích II. a III. třídy v okrese Bruntál, které vznikly v důsledku povodní v září 2024.
Pro účely této veřejné zakázky bude okres Bruntál rozčleněn do pěti oblastí, které zároveň představují jednotlivé části veřejné zakázky (rozdělení na části v souladu s ust. § 35 zákona), ustanovení zadávací dokumentace platí pro každou část samostatně. Zadavatel umožňuje podat nabídku na jednu, více nebo všechny části veřejné zakázky malého rozsahu.
Jednotlivé části jsou stanoveny dle jednotlivých klíčových bodů, kterými jsou nejvíce postižená města či obce:
1) Středem oblasti je obec Dívčí Hrad, předpokládá se min. 3 staveb, z čehož vyplývá předpokládaný počet návštěv 30 a 30 hodin kancelářských prací
2) Středem oblasti je obec Holčovice, předpokládá se min. 3 staveb, z čehož vyplývá předpokládaný počet návštěv 30 a 30 hodin kancelářských prací
3) Středem oblasti je obec Andělská Hora, předpokládá se min. 3 staveb, z čehož vyplývá předpokládaný počet návštěv 30 a 30 hodin kancelářských prací
4) Středem oblasti je město Krnov, předpokládá se min. 3 staveb, z čehož vyplývá předpokládaný počet návštěv 30 a 30 hodin kancelářských prací
5) Středem oblasti je obec Nové Heřminovy, předpokládá se min. 3 staveb, z čehož vyplývá předpokládaný počet návštěv 30 a 30 hodin kancelářských prací
Zadavateli není aktuálně znám celkový počet jednotlivých stavebních akcí, předpokládá však, že pro jednu stavbu bude v průměru zapotřebí 10 návštěv a také 10 hodin kancelářských prací. Koordinátor BOZP bude na místě stavby, a to vždy po min. 2 hodinách a dále přítomnost na pravidelných kontrolních dnech stavby.
Zadavatel stanovuje maximální cenu 1 návštěvy na 2 000 Kč bez DPH a 1 hodiny kancelářských prací na 500 Kč bez DPH. Účastník nacení ve své nabídce cenu návštěvy a hodiny kancelářských prací, a to včetně všech souvisejících nákladů (např. doprava, nezbytné vybavení atd. …).
Vybraný dodavatel zajistí komplexní povinnosti koordinátora BOZP při realizaci dopravních staveb „Odstraňování povodňových škod v okrese Bruntál“ dle patných zákonů a vyhlášek.
Činnost koordinátora BOZP bude realizována pro jednotlivé stavební akce na základě dílčích písemných objednávek, ve kterých bude upřesněn počet návštěv a hodin kancelářských prací, včetně termínu. Cena na konkrétní objednávku bude stanovena dle nabídnuté hodinové sazby.
Lhůta trvání Rámcové příkazní smlouvy Koordinátor BOZP pro dopravní stavby při „Odstraňování povodňových škod v okrese Bruntál“ je do konce 05/2025 od nabytí účinnosti rámcové příkazní smlouvy.
Tato veřejná zakázka malého rozsahu je realizována na základě Rozhodnutí hejtmana Moravskoslezského kraje č. 8/2024 ze dne 16.09.2024, kterým se nařizuje vlastníkům pozemních komunikací bezodkladné provádění staveb, stavebních prací, terénních úprav nebo odstraňování staveb a porostů za účelem zmírnění nebo odvrácení ohrožení vyplývajícího z krizové situace a Rozhodnutí hejtmana Moravskoslezského kraje č. 15/2024 ze dne 11.10.2024, kterým se stav nebezpečí prodlužuje do 13.11.2024.
Zadavatel konstatuje, že plnění v rámci uzavřených rámcových příkazních smluv nesmí překročit limit 2 000 000 Kč bez DPH, který je stanoven pro zadání veřejné zakázky malého rozsahu na služby.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:18.10.2024
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:24.10.2024