Veřená zakázka

Kompletní rekonstrukce výtahů č. 11, 35, 36, 53, 54

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Moravskoslezský kraj
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
42416100-6 - Výtahy,
45313100-5 - Instalace a montáž výtahů
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky na dodávky je kompletní rekonstrukce (výměna) celkem 5 kusů výtahů v jednotlivých objektech MNO.

Požadovaná minimální technická úroveň je stanovena přílohou č.5. Součástí veřejné zakázky je také zpracování projektové dokumentace a projednání s dotčenými orgány pro stavební řízení.

Plnění veřejné zakázky zahrnuje:
- zpracování projektové dokumentace na rekonstrukci 5 výtahů a projednání s dotčenými orgány pro stavební řízení. Stanovisko stavebního úřadu a dotčených orgánů zajistí dodavatel na základě plné moci;
- splnění podmínek z veřejnoprávního projednání projektové dokumentace;
- demontáž, odvoz a ekologická likvidace stávajících 5 výtahů, včetně doložení všech potřebných dokumentů;
- provedení stavebních úprav výtahových šachet a strojoven výtahů nutných pro instalaci nových zařízení, včetně odvozu a ekologické likvidace vybourané sutě;
- výroba nových plně funkčních výtahů včetně technologie v požadované kvalitě a rozsahu, vybavených veškerým potřebným příslušenstvím včetně materiálového zajištění alespoň pro předvedení všech funkcí a provedení zkušebního provozu;
- doprava do místa plnění;
- instalace (montáž) výtahů včetně doložení instalačních protokolů;
- zaškolení zaměstnanců MNO k obsluze a běžné údržbě;
- dodání všech dokladů nutných pro závěrečnou kontrolní prohlídku
- provedení všech zkoušek a testů potřebných pro povolení provozu, včetně zkušebního provozu v délce 2 kalendářních dnů;
- dodávka originální zákaznické dokumentace výrobce;
- dodávka návodů k použití a obsluze;
- dodání dokumentace skutečného provedení díla;
- účast na závěrečné kontrolní prohlídce díla;
- odstranění závad z kontrolní prohlídky po ukončení díla, v případě závad bránících plné užívání nejpozději do 2 dnů, v případě ostatních závad nejpozději do 5 dnů;
- nástup na záruční opravu maximálně do 30 minut od nahlášení;
- oprava nebránící provozu (drobná oprava) musí být provedena do 2 hodin, porucha bránící provozu (porucha stroje, dveří, frekvenčního měniče) do 2 pracovních dnů;
- dle dodavatelem uvedené délky záruky (hodnotící kritérium č. 2) počínající od předání díla bez vad a nedodělků provádění bezplatného záručního servisu, provádění bezplatných preventivních prohlídek, elektrických revizí a metrologického ověřování a další kontroly, měření a kalibrace.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    11.07.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.08.2017