Veřená zakázka
Kancelářský nábytek do nových kancelářských prostor pro pracoviště Kounicova včetně dopravy a montáže
Nábytek -> Kancelářský
Požadujeme dodání nábytku, včetně dopravy a montáže dle přiložené technické specifikace. Bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 6 Technická specifikace_cenová nabídka. Účastník je povinen vyplnit Cenovou nabídku dle výše uvedené přílohy, a to všech uvedených položek, kdy do sloupce „D“ uvede nabídkovou „Cenu za kus v Kč bez DPH“. Dále v závěru uvedené tabulky vyplní povinně do sloupce „D“ nabídkovou cenu u položek „Likvidace odpadu a obalových materiálů“, dále „Doprava“ a nakonec „Manipulace a montáž“. Uvedená příloha bude tvořit povinnou součást nabídky. Financováno z Národního plánu obnovy, a to z projektu "Komplexní informační zázemí pro zvyšování kvality programů screeningu nádorů v rámci Národního screeningového centra" a současně z veřejných finančních prostředků zadavatele. Projekt „Komplexní informační zázemí pro zvyšování kvality programů screeningu nádorů v rámci Národního screeningového centra“ je financován Evropskou unií z Nástroje pro oživení a odolnost prostřednictvím Národního plánu obnovy ČR. Pokud požadované technické podmínky uvedené v této výzvě k podání nabídek nebo v jejích přílohách obsahujících vymezení předmětu veřejné zakázky obsahují požadavky nebo odkazy na určité dodavatele, výrobky, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, má se za to, že zadavatel tak učinil z důvodu srozumitelnosti a přesnosti popisu, a že se jedná o doporučená řešení (vymezení předpokládaného standardu) a zadavatel u každého takového odkazu umožnuje použití rovnocenného řešení. Zadavatel rovněž uvádí, že v případně, že se ve výzvě objevují odkazy na normy nebo technické dokumenty, umožňuje nabídnout rovnocenné řešení.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:20.09.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:12.10.2023