Veřená zakázka
Kancelářské potřeby s náhradním plněním 2025
Spotřební materiál -> Kancelář
Předmětem plnění veřejné zakázky malého rozsahu jsou dodávky kancelářských potřeb s náhradním plněním. ● Veřejná zakázka je dle § 38 ZZVZ vyhrazena dodavatelům zaměstnávajících na chráněných pracovních místech více než 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Plnění této veřejné zakázky musí po celou dobu splňovat parametry tzv. „náhradního plnění“ v souladu s § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů. ● Předmětem nabídky alespoň v množství 30% z celkové nabídkové ceny (bližší podmínky jsou stanoveny v příloze č. 4.1 Výzvy) jsou zároveň ekologicky šetrné výrobky, tj. výrobky, které jsou ○ vyrobeny z recyklovaného materiálu; pokud výrobek obsahuje vlákna z nerecyklované suroviny, musí tato pocházet z legálních zdrojů a šetrně obhospodařovaných lesů, ○ při výrobě nesmí být použit pro bělení chlór, ○ výrobky jsou prokazatelně šetrnější k životnímu prostředí, zohledňují požadavky ochrany životního prostředí i trvale udržitelného rozvoje (TCF) ○ Splněním těchto požadavků je doložení ekoznačky Ekologicky šetrný výrobek nebo ekvivalentní ekoznačky evropské či zahraniční, EU Ecolabel, Nordic Swan, Blauer Engel. V případě dřevěných a papírových výrobků pak certifi kát FSC nebo PEFC. Výrobky budou označeny ekoznačkou. ○ Dodavatel je oprávněn prokázat splnění kritérií pro udělení ekoznačky i jiným vhodným štítkem osvědčujícím, že dodávky splňují rovnocenné požadavky (např. technická dokumentace výrobce). ● Nabídka ekologicky šetrných výrobků je podmínkou účasti v poptávkovém řízení. Ekologicky šetrné výrobky nejsou součástí hodnocení. V příloze č. 4.1 Výzvy - dodavatel uvede cenu těch položek, které nabízí také v ekologicky šetrné variantě. V souladu s přílohou č. 4 Výzvy - Návrhem rámcové kupní smlouvy je zadavatel oprávněn v objednávce zvolit, zda si vybere z nabídky kancelářských výrobků nebo ekologicky šetrných kancelářských výrobků. ● Dodávky kancelářských potřeb bude zadavatel objednávat prostřednictvím e-shopu (možnost objednávky online) v souladu s podmínkami v příloze č. 4 Výzvy - Návrh rámcové kupní smlouvy. (Pro provoz e-shopu je možné použít poddodavatele.)
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:03.04.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:15.04.2025