Veřená zakázka

KANCELÁŘSKÉ POTŘEBY

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
ITZdravotnictví, sociální službyEnergieSpotřební materiál
IT ->  HW a příslušenství
Zdravotnictví, sociální služby ->  Spotřební materiál, léky
Energie ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  Kancelář
Spotřební materiál ->  Hygiena a úklid Materiál, součástky a náhradní dílyStravování a potraviny
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
30000000-9 - Kancelářské a počítací stroje, zařízení a potřeby mimo nábytek a balíky programů,
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby,
30234000-8 - Média pro ukládání dat,
31400000-0 - Akumulátory, galvanické články a baterie,
33140000-3 - Zdravotnický spotřební materiál,
39221180-2 - Kuchyňské potřeby,
39831400-0 - Čisticí prostředky na monitory a obrazovky
Popis:

Předmětem plnění této zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb. Podrobná specifikace položek, které bude zadavatel moci objednávat na základě uzavřené smlouvy, je vymezena v Příloze č. 1 – Technické podmínky a ceny položek.

Součástí plnění Prodávajícího je mimo jiné:
a) doprava předmětu předmětu plnění do místa plnění,
b) předání soupisu položek předmětu plnění,
c) bezodkladné a bezplatné odstranění vad v záruční době

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    14.02.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    02.03.2018