Veřená zakázka
Interiérové vybavení pro ředitelství SSMSK a středisko Ostrava 5. NP až 8. NP
Nábytek -> Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika,
Spotřební materiál -> Kancelář
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Elektronika
39100000-3 - Nábytek,
39141000-2 - Kuchyňský nábytek a zařízení,
39141400-6 - Kuchyňské linky,
39221000-7 - Kuchyňské zařízení
1. Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dodávce a instalaci zejména truhlářských výrobků - vybavení budovy Správy silnic Moravskoslezského kraje, příspěvkové organizace a jejího střediska Ostrava na adrese U Studia 2654/33, 700 30 Ostrava – Zábřeh (budova Střední školy stavební a dřevozpracující, Ostrava, příspěvkové organizace).
2. Veřejná zakázka není rozdělena na části ve smyslu ust. § 35 a 101 ZZVZ.
3. Rozsah dodávek je specifikován položkovým rozpočtem této části zakázky, který je součástí přílohy č. 3 této zadávací dokumentace. Jedná se zejména o stoly, skříně, kuchyňský nábytek, sedací nábytek, orientační systém apod.
Dodávky budou provedeny dle projektové dokumentace zpracované oprávněnou osobou, tj. Ing. arch. Dušanem Rosypalem a Ing. arch. et. Ing. Kristýnou Raszkovou ze společnosti DUPLEX s.r.o., architektonický ateliér, se sídlem 28. října 875/275, 709 00 Ostrava, IČO 62305433.
4. Vybraný dodavatel musí plně spolupracovat s dodavatelem stavebních prací, a to zejména v částech, které mají přímou návaznost na prováděné práce (navazující instalace zásuvek ze strany dodavatele stavby apod.).
Koordinace bude zapotřebí zejména v prostorách kuchyněk (LED pásek, umístění zásuvek na zadní části panelu) případně v dílčích kancelářích u kterých budou rozvody vyvedeny do volně stojících stolů.
Termín plnění veřejné zakázky:
Zhotovitel je povinen zahájit provádění díla nejpozději dnem nabytí účinnosti smlouvy. Zhotovitel je povinen zahájit montáž díla v místě plnění po protokolárním předání jakékoliv části místa plnění na základě „Připravenosti pro montáž předmětu díla“. Zhotovitel je povinen provést (dokončit a předat) dílo nejpozději do 60 dnů ode dne protokolárního předání poslední části místa plnění zhotoviteli. Zadavatel předá vybranému Dodavateli místo plnění nejpozději do 01.09 2025, nedojde-li k prokazatelnému posunutí termínu dokončení stavby, popř. nedojde-li k nabytí účinnosti příslušné smlouvy o dílo po 01. 09. 2025.
Společná ustanovení:
Dodavatel musí spolupracovat s dodavateli ostatních částí a s dodavatelem stavebních prací.
1. Doba plnění: Dodávka bude provedena od počátku měsíce listopadu 2025 do 15. prosince 2025.
Samotná dodávka a instalace na místo plnění bude provedena dle dohody a schválení v rámci jednotlivých místností objednatelem, a to vždy uceleně v rámci jednotlivých nadzemních podlažích. Před zahájením výroby je nutné zaměření vnitřních prostorů jednotlivých kanceláří. Zaměření bude provedeno po uzavření smlouvy.
2. Místo plnění: objekt nacházející se na adrese U Studia 2654/33, k. ú. Zábřeh nad Odrou (714305), parcela č. 3815, 5. až 8. nadzemní podlaží. Doporučení prohlídky přístupových cest z důvodu potřebné dopravy materiálu do místa montáže (úzké schodiště, menší výtah).
Zadavatel organizuje prohlídku místa plnění: Středa 11.06.2025 od 09:30 místem setkání je hlavní vstup do budovy na adrese U Studia 2654/33, 700 30 Ostrava-Zábřeh
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:03.06.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:20.06.2025