Veřená zakázka

Instalace vzduchových clon

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
42513000-5 - Chladící a mrazící zařízení,
42513100-6 - Mrazící zařízení,
42532000-4 - Části mrazících zařízení
Popis:

1) Identifikace zadavatele
Název: EUROFROST CB a.s.
Sídlo: Hlinsko 47, 370 01 Rudolfov
Zastoupený: Mgr. Ing. Tomáš Urban, místopředseda představenstva
IČ: 26045036
DIČ: CZ26045036
Králové

2) Název zakázky
Instalace vzduchových clon

3) Druh zakázky
- Dodávky

4) Předmět zakázky
Předmětem zakázky je dodávka technologie.
Předmětem zakázky je dodávka technologie spočívající v instalaci dvou vzduchových clon do logistických otvorů logistických hal. Tyto dva logistické otvory jsou umístěny mezi dvěma různými prostředími, odlišujícími se svojí teplotou a vlhkostí. Clony budou instalovány z důvodu oddělení dvou prostorů a zamezení pronikání vzduchu z jedné části do druhé při otevřených vratech. Clona musí být navržena na specifické parametry zadání, tudíž velikost logistického otvoru, rozdílných fyzikálních stavů vzduchu (teplota, vlhkost), případně musí odolat naměřené síle větru.
Jedna vzduchová clona bude umístěna do otvoru mezi rampou a venkovním prostorem = clona AT1 (velikost otvoru 2,795 m x 2,733 m) a jedna vzduchová clona bude umístěna mezi rampou a mrazící komorou K4 = clona TK1 (velikost otvoru 2,4 m x 3,7 m). U vzduchové clony TK1 hrozí za určitých podmínek tvorba mlhy a namrzání obvodu logistického otvoru. Vzduchová clona mezi těmito dvěma prostory musí být tak koncipována, aby zamezila tvorbě mlhy a namrzání obvodu logistického otvoru.
Vzduchové clony se skládají z vyústek a dýz s různými směry nuceně vyfukovaného vzduchu, poháněné ventilátory, doplněné difuzory a rozvody.
Zařízení musí odpovídat svojí funkcí úspornému systému ve smyslu vypracovaného auditu energetickým auditorem.
Podkladem pro vypracování nabídky je technická specifikace, která je nedílnou součástí této zadávací dokumentace jako příloha č. 1.
Uchazeč ve své nabídce předloží specifikaci zařízení dle přílohy č. 1 Technická specifikace, ze které bude patrné, že požadované parametry jím nabízené plnění splňuje.
Pokud nabídka uchazeče nebude splňovat minimální požadavky definované v příloze č. 1 Technická specifikace, bude to důvodem pro vyřazení nabídky z dalšího hodnocení a vyloučení uchazeče z účasti ve výběrovém řízení.
Jsou-li v ZD nebo jejich přílohách uvedeny konkrétní obchodní názvy, jedná se pouze o vymezení požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky a kvalitativně srovnatelné řešení!

Zadavatel poskytuje v rámci technické specifikace položkový rozpočet plnění s tím, že si je vědom, že jednotlivá řešení konkrétních dodavatelů mohou vykazovat drobné technické odlišnost a proto Zadavatel upozorňuje na skutečnost, že výkazy výměr obsahují základní rámec dodávky a pokud nejsou třeba nějaké položky ve výkazech výměr uvedeny a jsou nezbytné pro zdárnou realizaci předmětu plnění, je i přes to Uchazeč povinen je zahrnout do své nabídkové ceny. V případě pochybností doporučuje Zadavatel Uchazečům využít institutu žádosti o vysvětlení zadávacích podmínek.

Zadavatel neumožňuje dílčí plnění

5) Lhůta a místo pro podání nabídky
- Lhůta pro předkládání nabídek končí dne 23. 9. 2018 v 10:00 hod

- Adresa pro podání nabídek.

Nabídky budou doručeny na pobočku osoby zastupující zadavatele:
EU LEGAL ADVISORY, s.r.o.
Vladislavova 250
397 01 Písek

Technologické centrum Písek - šedivá budova)

6) Kontaktní osoba zadavatele
Zastoupení zadavatele v zadávacím řízení:

Název: EU LEGAL ADVISORY, s.r.o.
Sídlo: Veveří 3163/111, 616 00 Brno
IČ: 29377099
Kontaktní osoba: Mgr. Luboš Novosad
Telefon: +420 775 437 017
E-mail: lubos.novosad@vyberove-rizeni.info

Zadavatel se rozhodl nechat se na základě příkazní smlouvy zastoupit při výkonu práv a povinností souvisejících se zadávacím řízením výše uvedenou osobou. Osoba zastupující zadavatele splňuje požadavek nepodjatosti a jakkoliv se předmětného zadávacího řízení nebude účastnit.

7) Další (nepovinné) informace
Předpokládaná hodnota zakázky 1 200 000 Kč bez DPH

- Nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.

- Dle § 2 e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    23.09.2019