Veřená zakázka

Informační systém pro údržbu komunikací

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je:
1.1.1. Dodávka informačního systém pro plánování, podporu řízení a automatické vyhodnocování plánu údržby komunikací a kontrolu výkonů pro podporu provozních činností Zadavatele v oblasti zimní a běžné údržby komunikací (dále též jen „IS”), provedení jeho kompletní implementace a zprovoznění na IT infrastruktuře Dodavatele, a to včetně vyhrazení potřebného výpočetního výkonu, a zprovoznění rozhraní (interface) pro příjem dat ze stávajících telemetrických jednotek vozidel poskytovatelů zimní a běžné údržby komunikací a provedení datové integrace těchto telemetrických jednotek do IS (dále též jen „Dodávka IS“).
1.1.2. Dodání potřebné technické dokumentace k IS a provedení souvisejícího vstupního školení za účelem optimálního využití IS ze strany uživatelů Zadavatele na základě podmínek a interních procesů Zadavatele v oblasti provozních činností zimní a běžné údržby komunikací.
1.1.3. Zajištění provozování IS na IT infrastruktuře Dodavatele, a to včetně poskytování potřebného výpočetního výkonu pro řádný provoz IS, a to po celou dobu trávní smlouvy, a poskytnutí neomezeného přístupu k IS a k datům v IS Zadavateli za účelem plnohodnotného využívání IS pro účely plánování, podporu řízení a automatické vyhodnocování plánu údržby komunikací a kontrolu výkonů pro podporu provozních činností Zadavatele v oblasti zimní a běžné údržby komunikací, a za tímto účelem poskytnutí příslušné licenci či licence Zadavateli (zejm. k mapovým podkladům apod.);
1.1.4. Poskytování servisní podpory provozu IS, zahrnující servisní službu tzv. HelpDesk (dále jako „HelpDesk“) s využitím webové aplikace Dodavatele k zajištění písemné komunikace mezi Zadavatelem a Dodavatelem, včetně možnosti zadávání servisních požadavků a průkazného dokumentování celého průběhu servisního požadavku od jeho zadání Zadavatelem po jeho vyřešení Dodavatelem, a to prostřednictvím těchto servisních služeb:
a) Služby servisní údržby a technické podpory provozu IS, vč. pravidelných a nahodilých aktualizací i po implementaci IS; tyto služby zahrnují rovněž povinnost Dodavatele v případě potřeby (zejm. v případě změn HW či SW vybavení na straně dodavatelů, kteří pro Zadavatele zajišťují běžnou a zimní údržbu pozemních komunikací, upravit IS tak, aby i nadále byl IS schopen přijímat a zpracovávat data z telemetrických jednotek ve vozidlech těchto dodavatelů Zadavatele; součástí těchto služeb je rovněž poskytování potřebného průběžného školení uživatelů IS (např. v souvislosti s aktualizacemi IS apod.).
b) Služby servisní podpory licencí IS, které zahrnují:
 Aktualizace webové aplikace IS 1x za čtvrtletí obsahující:
- Optimalizace výkonu a stability,
- Optimalizace funkcionalit, které jsou součástí IS;
 Optimalizace uživatelského interface;
 Aktualizace uživatelského manuálu;
 Aktualizace podkladových map.
(dále společně také jako „Servisní služby“).
1.1.5. Zajištění kompletního přenosu IS a souvisejících databází na IT infrastrukturu Objednatele po skončení smlouvy a umožnění využívání IS (tj. poskytnutí časově neomezené licence) na IT infrastruktuře Objednatele po ukončení smlouvy.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    30.11.2020