Veřená zakázka
IMPLEMENTACE IT PODPORY PRO KONTAKTNÍ CENTRUM ČEZ DISTRIBUCE, A. S.
Druh zadávacího řízení:
Jednací řízení s uveřejněním
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT,
IT -> SW a Informační systémy Opravy, revize a servis
CPV kódy:
72212512-1 - Vývoj programového vybavení pro interaktivní hlasovou odezvu (IVR),72261000-2 - Podpora programového vybavení,
72263000-6 - Implementace programového vybavení,
72267100-0 - Údržba programového vybavení pro informační technologie,
72268000-1 - Dodávka programového vybavení
Popis:
Součástí předmětu veřejné zakázky je/jsou. • Implementace IT podpory pro kontaktní centrum ČEZ Distribuce, a. s. • Implementace v rozsahu cílový koncept, vývoj, nastavení, testování, podpora produktivního provozu a následná podpora systému. • Uživatelské licence k IT podpoře, licence na produkt a zdrojové kódy opravňující zadavatele k další customizaci produktu. • Pořízení koncových zařízení pro operátory kontaktního centra, nahrávací technologie pro hlasové služby. Více informací o předmětu veřejné zakázky naleznete na profilu zadavatele https://nen.nipez.cz/profil/DSO.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:27.05.2016
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli