Veřená zakázka

Implementace balanceru s webovým aplikačním filtrem

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy
Popis:

Cílem zadavatele je vybrat dodavatele (a pořízení) řešení zajišťující vyrovnávání zatížení pro distribuci síťového nebo aplikačního provozu s inteligentní správou síťového provozu, ochranou aplikací, API a dat proti nejčastějším útokům, jako jsou útoky „Zero day,“ DoS/DDoS útoky na aplikační vrstvě OSI modelu, hrozby vyjmenované v seznamu OWASP Top 10, převzetí aplikace a Bot. Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka HW appliance load balanceru s webovým aplikačním filtrem včetně veškerého SW nezbytného pro provoz HW appliance dle minimální funkční a technické specifikace zadavatele v režimu high availability (HA) (dále jen „HW appliance“) včetně zprovoznění a záručního servisu v rozsahu a v minimální technické specifikaci uvedené v příloze č. 2 těchto zadávacích podmínek – Minimální funkční a technické požadavky. Součástí předmětu plnění je/jsou: • provedení předimplementační analýzy, tzn. vypracování detailního technického popisu cílového stavu, vypracování implementačního postupu a způsobu ověření funkčnosti řešení, • dodání HW Appliance včetně montáže, instalace HW a základní konfigurace v režimu vysoké dostupnosti (dále také HA) a komponent potřebných pro připojení k síti zadavatele, • implementační práce, které obsahují: ̵ instalaci, ̵ systémovou konfiguraci, ̵ integrace do prostředí zadavatele, ̵ konfiguraci systému, - konfigurace 10 WAF politik - konfiguraci APM • dodání technické a provozní / administrátorské dokumentace, • zaškolení administrátorů, • spuštění testovacího a pilotního provozu, • akceptační testy, • spuštění produkčního prostředí a provoz řešení, • záruka a záruční servis. Služby na vyžádání Případné služby na vyžádání (služby technického specialisty) poskytnuté dodavatelem nad rámec výše popsaného předmětu plnění budou realizovány na základě písemných požadavků zadavatele elektronicky formou objednávky na adresu uvedené kontaktní osoby. Za poskytnuté služby přísluší dodavateli za hodinu práce odměna v dohodnuté výši. Předpokládaný počet případných služeb na vyžádání nad rámec předmětu plnění je maximálně 40 MD. • Realizace předmětu plnění veřejné zakázky je spolufinancována Evropskou unií z prostředků Nástroje pro oživení a odolnost (RRF) prostřednictvím Národního plánu obnovy ČR z výzvy č. 25 (předem definovaný projekt, komponenta 1. 2 Digitální systémy veřejné správy, Investice 3: Kybernetická bezpečnost). • Financováno Evropskou unií – NextGeneration EU. Blíže viz zadávací dokumentace.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    28.08.2024
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    01.10.2024