Veřená zakázka

I.etapa výstavby EPS v objektu MÚSS v Klášterci nad Ohří

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby Bezpečnostní služby a zařízení pro zabezpečení
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce,
45312100-8 - Instalace a montáž požárních systémů
Popis:

Předmětem zakázky je výstavba systému elektronické požární signalizace (EPS) v objektu MÚSS v Klášterci nad Ohří, Lípová 545. Práce budou probíhat za provozu, při realizaci je nutné respektovat běžný chod MÚSS a brát ohledy na jeho klienty. Stavební práce budou moci probíhat v omezeném provozu od 09.00-11.30 hodin a od 12.30-17.00 hodin. Z důvodu zajištění průběžného úklidu je potřeba, aby práce probíhaly postupně po patrech.
Jedná se o I.etapu výstavby, kdy bude instalován jen samotný systém s ústřednou, ovládacími tably v nadzemních patrech, požárními detektory, signalizací zónových poplachů pomocí požárních sirén se světelnou signalizací a ovládáním vstupních dveří D01 do objektu v úrovni 2.NP. Systém elektronické požární signalizace (EPS) bude instalován na místech s požárním rizikem stanovených projektem požárně bezpečnostního řešení (PBŘ). Součástí zakázky bude uvedení do provozu a napojení na pult centrální ochrany (PCO). EPS bude předána na klíč, v ceně budou zahrnuta také všechna potřebná povolení a revize.
Podrobněji viz. PD a výkaz výměr.
Součástí dodávky zhotovitele je mimo práce uvedené ve výkazu výměr i zajištění těchto činností :
* zhotovení díla dle výkazu výměr, v souladu s platnými povoleními, dle platných norem a předpisů a to včetně předpokládaných prací s předmětem díla souvisejících ( např. mytí a čištění komunikace, přeprava materiálu a mechanizace apod.).
* inženýrská činnost zhotovitele po celou dobu trvání zakázky až do doby předání komunikace jejímu uživateli zpět do užívání tj. včetně součinnosti při přejímacím řízení a předání všech potřebných dokladů dokončené stavby.
* jmenování autorizované osoby zodpovědné za realizaci stavby – proškolené v nabízeneném systému.
* zajištění potřebné technické a dokladové dokumentace stavby,likvidace odpadu v souladu s platnými právními předpisy. Veškeré doklady budou označeny názvem stavby a budou předány po dokončení stavby.
* úprava ploch všech stavenišť dotčených činností zhotovitele, pokud není jejich úprava předmětem zakázky, včetně odstranění škod vzniklých stavbou.
* před zahájením prací bude pořízena fotodokumentace stávajícího stavu přilehlých staveb ( např. objektů, plotů a plotových podezdívek ), ale i pozemků.
* zajištění dodržování bezpečnostních předpisů.
* zajištění dokumentace skutečného provedení.
* zaškolení obsluhy.
* dokončená stavba bude předána do užívání Městu Klášterec nad Ohří.
Pro některé z těchto činností nejsou ve VV uvedeny samostatné položky. Náklady na zajištění výše uvedeného budou zahrnuty a rozpočítány do jednotlivých položek stavebních prací a tím do celkových nákladů stavby.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    20.03.2023
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    03.04.2023