Veřená zakázka
I/64 rekonstrukce mostu 64-006 na Patě
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Nosnou konstrukci mostu tvoří monolitický železobetonový polorám. Spodní stavba je v případě polorámového mostu součástí nosné konstrukce, je navržena z monolitického železobetonu. Most je odvodněn příčným a podélným sklonem. Z důvodu lepšího odvedení vody z mostu je podél říms a zádlažby bude vybudován odvodňovací proužek z litého asfaltu s proměnným podélným sklonem. Z odvodňovacího proužku je dále voda svedena před mostem pomocí skluzů (vlevo i vpravo) přes vývařiště do podélných příkopů vozovky a odtud do stávající vodoteče. Nový most je vybaven stejně jako ve stávajícím stavu ocelovým zábradelním mostním svodidlem svodnicového typu se zádržností H2 na obou římsách a ocelovým zábradlím výšky 1100 mm na pravé římse. V pravé římse budou zabetonovány rezervní chráničky 2x110/94, PVC. Chráničky budou vytaženy před a za mostem do terénu nezpevněné krajnice za zádlažbou, budou zavíčkovány a opatřeny lankem na protažení budoucích sítí. Stávající objekt pochází z roku 1935 (údaj BMS). Prošel poslední významnou rekonstrukcí v roce 2008 kdy byla provedena kompletní výměna spádové desky NK, izolace a mostního svršku a doplněny svodidla s přesahem na stávající těleso komunikace, kde svodidla nepokračují. Nosnou konstrukci tvoří prostě uložená jednopolová ŽB deska z betonu B20, na desce je vytvořena spádová vrstva z betonu C 30/37-XF1. Poslední hlavní prohlídkou byla zařazena do kategorie V (špatný stav).
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:23.09.2022
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.10.2022