Veřená zakázka

I/26 Plzeň, Tyršova - Jízdecká

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce
Popis:

Popis: Předmětem stavby je povrchová oprava vozovky průjezdního úseku silnice I/26 - Tyršova, Jízdecká v rozsahu od mostu přes řeku Radbuzu po křižovatku s Palackého nám.. Navržené úpravy se odehrávají v intravilánu v katastrálním území Plzeň na stávajících pozemcích. Součástí opravy jsou rovněž plochy křižovatek v rozsahu řešeného úseku včetně nezbytného rozsahu pro navázání na stav na vedlejších paprscích dotčených křižovatek a také plochy zastávkových zálivů. Kromě vlastní opravy vozovky je součástí stavby vybourání stávajících obrub podél vozovky včetně přídlažby a zpětné osazení nových obrub s přídlažbou do projektovaných poloh a výškových úrovní včetně navazujících terénních úprav za nově osazenou obrubou. V návaznosti na opravu vozovky budou opraveny i přejezdné SDP včetně opravy odvodnění a zvýšené ostrůvky v křižovatce, vyvolanou úpravou jsou pak nezbytné úpravy na navazujících zpevněných plochách přidruženého dopravního prostoru. Součástí stavby je pak také výšková úprava stávajících uličních vpustí, resp. realizace nových vpustí v odsunuté poloze s přepojením přípojek na stávající přípojky uličních vpustí rušených a výšková úprava poklopů stávajících kanalizačních šachet umístěných ve vozovce s výměnou poklopů v provedení samonivelační úpravou. Opravena bude také část betonových a ocelových svodidel v rozsahu dotčeného úseku, v části rozsahu SO 103 bude v rámci stavby osazena zábrana z dřevěných kulatin pro eliminaci pronikání erozních nečistot na vozovku z přilehlého zemního svahu a proveden ořez přilehlých keřových porostů. Součástí stavby je dále zpětné uložení detekčních smyček v prostoru světelně řízených křižovatek v rozsahu stavby vyvolané v souvislosti s výměnou asfaltových vrstev vozovky. Zdůvodnění: Měřením únosnosti bylo zjištěno, že vozovka vyžaduje prosté zesílení o 100 mm asfaltových vrstev v pravém jízdním pásu, resp. o 30 mm v levém jízdním pásu. Prohlídkou byly zjištěny tyto poruchy: ztráta asfaltového tmelu, výtluky, vysprávky, podélné trhliny úzké, příčné trhliny úzké, příčné trhliny široké, podélné trhliny rozvětvené, příčné trhliny rozvětvené, vyjeté koleje, místní poklesy, propadlé znaky inženýrských sítí. Hlavní příčinou je únava asfaltem stmelených vrstev. Ta vznikla vlivem stáří a ztrátou původních vlastností asfaltového pojiva. Dále je to nedostatečná únosnost konstrukce vozovky. Stavebními úpravami komunikace v dané lokalitě dojde k prodloužení životnosti její konstrukce a přispěje ke zvýšení bezpečnosti dopravy.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    24.01.2020
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    13.02.2020