Veřená zakázka

Helpdesk

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Poradenské, právní a tlumočnické služby
CPV kódy:
72253100-4 - Help desk
Popis:

- systém pro zadávání a řešení uživatelských požadavků – tzv. helpdesk, - licencování pro centrálu a 14 poboček, tzn. licence pro 500+ zadavatelů a cca 50+ řešitelů, - on-premis klient – server architektura, - webová aplikace, možnost SSO přihlášení, - lokalizováno do češtiny + česká technická podpora, - implementaci provede dodavatel, tak aby byl možný ostrý provoz nejpozději od 1. 6. 2018, - serverový OS - Windows 2008 R2 a vyšší, databáze - MS SQL Express 2014 a vyšší, web server – MS IIS - Helpdesk bude dodán i s roční podporou v ceně, - základní požadavky na funkcionalitu: o možnost zadání požadavků, incidentů a úkolů (i opakované úkoly), o konfigurovatelné work flow požadavků, o možnost vlastní konfigurace položek v požadavku (datum, textbox, výběrový seznam atd.) o možnost vytvoření vlastní znalostní báze, o Konfigurovatelný proces pro schvalování požadavků s možností nastavení víceúrovňového schvalování, o možnost nastavení zastupitelnosti, o možnost automatické emailové notifikace uživatelů, o možnost řešení požadavků pomocí chytrých zařízení, o import a automatická synchronizace uživatelů z MS Active Directory, o statistiky a sestavy

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    15.05.2018