Veřená zakázka

Gastroprovoz BIOCEV - technologické vybavení

Číslo ve věstníku:
523973
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Královéhradecký kraj
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
39221000-7 - Kuchyňské zařízení,
39312000-2 - Zařízení pro přípravu potravin,
42513000-5 - Chladící a mrazící zařízení
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka, montáž a uvedení do provozu, záruční servis nových strojů a přístrojů vybavení gastroprovozu v Biotechnologickém a biomedicínském centru Akademie věd a Univerzity Karlovy ve Vestci u Prahy – SO 001 (budova 1), dle zadavatelem specifikovaných technických a obchodních podmínek a zadávací dokumentace. Část předmětu plnění popsaná a identifikovaná v projektové dokumentaci a výkazu výměr tvoří předmět smluvní opce dle čl.I, odst. 4 návrhu smlouvy, část 3 zadávacích podmínek. Součástí plnění bude taktéž: - zpracování výrobní dokumentace, je-li tato dokumentace nezbytná pro výrobu a instalaci, včetně jejího projednání a schválení zadavatelem a generálním projektantem stavby BIOCEV, - koordinace stavebních/montážních prací potřebných pro provedení díla, - obstarání dodávek potřebných materiálů a zařízení a prací nezbytných pro provedení díla a řádné dokončení díla, provedení všech činností souvisejících s vlastním poskytnutím dodávky, které jsou pro řádné dokončení díla nezbytné včetně koordinační a kompletační činnosti pro daný účel a provoz. Součástí bude dodávka a doprava na místo plnění (Vestec u Prahy, Průmyslová ul.), - veškerá elektrická a jiná připojení na instalace nezbytná pro provoz a funkci, včetně nezbytného odzkoušení, revizí a předložení dokladů o odborné způsobilosti osoby, která připojení prováděla, - výroba standardních a nestandardních kusů kuchyňského nábytku, - kompletace nábytku z jednotlivých prvků (pracovních desek, kovových konstrukcí apod.), označení každého dodaného kusu (nikoliv prvku) a interiérového vybavení samolepkou s označením podle výpisů prvků z projektu (podle jednotlivých místností – poziční číslo – název celé sestavy dle výkazů výměr z projektové dokumentace), - předprovozní testy, veškeré zkoušky, tlakové zkoušky jednotlivých médií, revize v rámci dodávaných zařízení, el. revize atd., dále pak uvedení vybavení do provozu, - vypracování dokumentace skutečného provedení, jejíž součástí bude celkový seznam dodaných položek (nábytkových kusů, nikoliv jednotlivých prvků) a seznamu dodaných položek pro každou jednotlivou místnost dle skutečných počtů a provedení s uvedením jejich jednotkové ceny, která bude členěna na cenu bez DPH a s DPH ve výši určené dle platných právních předpisů (tímto se rozumí „podklad pro inventarizaci majetku“), - zpracování a předání písemných instrukcí, návodů k obsluze, provozních manuálů a zaškolení obsluhy, - předání atestů, certifikátů, prohlášení o shodě výrobků a použitých materiálů s platnými normami a předpisy, - provedení bezpečnostních opatření na ochranu lidí a majetku (zejména všech částí stavby, v níž bude dílo prováděno) v průběhu provádění díla, Dále viz VI.3) Další informace tohoto formuláře nebo zadávací dokumentace odst. 4.1.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    27.07.2016
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    13.09.2016
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    13.09.2016