Veřená zakázka

Elektronizace Městského úřadu Hustopeče

Číslo ve věstníku:
506181
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Jihomoravský kraj
Kategorie:
IT
IT ->  HW a příslušenství
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
30216110-0 - Skenery pro počítačové využití,
48000000-8 - Balíky programů a informační systémy,
48311100-2 - Systémy pro správu dokumentů,
48600000-4 - Balík databázových a operačních programů,
48800000-6 - Informační systémy a servery
Popis:

Dodávka a implementace komponent pro elektronizaci procesů včetně posílení infrastruktury a bezpečnosti prostředí. Komponenty budou soutěženy společně. Konkrétní technické požadavky jsou plně specifikovány v Příloze č. 1 Technická specifikace. Zakázka se skládá z investice do pořízení (nákupu zboží) dané cenou o dílo z následné technické podpory (servisu) po dobu 60ti měsíců dané servisní smlouvou. Předpokládané hodnoty uvádí níže uvedená tabulka. Položky Investice bez DPH TP bez DPH Celkem 4 420 613 Kč 1 668 934 Kč Dílčí plnění 1 2 135 613 Kč 640 684 Kč Dílčí plnění 2 360 000 Kč 72 000 Kč Dílčí plnění 3 880 000 Kč 426 000 Kč Dílčí plnění 4 755 000 Kč 389 750 Kč Dílčí plnění 5 110 000 Kč 59 500 Kč Dílčí plnění 6 180 000 Kč 81 000 Kč Celková předpokládaná hodnota veřejné zakázky dle ust. § 13 zákona, tak činí částku ve výši 6 089 547 Kč bez DPH. Zadavatel připouští rozdělení veřejné zakázky na následující části. Nabídka tedy musí být podána minimálně na jedno plnění: • Dílčí plnění 1 – Dodávka HW a SW (infrastruktura): o Server pro posílení virtualizace o Diskové pole o Licence pro zrcadlení diskových polí o RACK o SAN infrastruktura o Záložní zdroj UPS o Zálohovací software o Licence Server o Licence pro databázový stroj • Dílčí plnění 2 – multifunkční zařízení a skenovací linka o Skenování o Multifunkční zařízení o Skenovací linka U tohoto dílčího plnění Zadavatel nevyžaduje servisní podporu nad rámec záruční. Veškerý spotřební materiál bude hrazen z provozního rozpočtu a jeho doplňování není součástí tohoto výběrového řízení. Součástí investice je i prvotní spotřební materiál pro zahájení provozu. • Dílčí plnění 3 – DMS – jednotné úložiště dokumentů a datový sklad o DMS - jednotné úložiště dokumentů o Datový sklad se zajištěním manažerských výstupů o Migrace • Dílčí plnění 4 – dodávka SW pro elektronizaci agend o Napojení na krajskou digitální spisovnu o Ekonomické agendy pro PO města o Rozhraní na platební terminál o Avízo včetně SMS o Rozhraní mezi spisovou službou a úřední deskou o Vazba na centrální registry • Dílčí plnění 5 – Transparentní kontrola rozpočtu města o Transparentní kontrola rozpočtu města • Dílčí plnění 6 – Tvorba formulářů a vytěžování formulářových dat o Tvorba formulářů a vytěžování formulářových dat.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    21.01.2015
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.03.2015
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    20.03.2015