Veřená zakázka

Elektronický docházkový systém

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiálTechnologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  Kancelář
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
30199760-5 - Štítky,
35125200-8 - Systém časové kontroly nebo záznamník pracovní doby
Popis:

Jedná se o nákup 1 ks elektronického docházkového systému a 25 ks přítupových karet k docházkovému systému. Nákup je realizován z důvodu evidence příchodů a odchodů děstké skupiny VÚ 6624 Bechyně. Specifikace pro ELEKTRONICKÝ DOCHÁZKOVÝ SYSTÉM: •Docházkový systém s možností různé registrace včetně softwaru •Registrace pomocí karty, čipu nebo PIN kódu •Kompletní evidence pracovní doby (příchody/odchody, přestávky, projekty,..) •Přesný výpočet odpracovaných hodin/přesčasů •Přístup k datům v reálném čase •Displej min. 3,5" TFT •Min. 8 programovacích tlačítek •Počet registrovaných uživatelů min. 50 •Až 100.000 časových záznamů •Rozhraní: Wi-Fi, Ethernet (LAN), USB •Jazyky terminálu: CZ, •Jednoduchá montáž •Záruka [měsíců]: min 36 •Export dat do pdf , csv, excel •Obsah balení: terminál, adaptér, licence na software, RFID karta, sada pro montáž na stěnu, průvodce rychlou instalací Specifikace pro PŘÍSTUPOVOU KARTU: •Sada 25 karet pro registrační systémy SAFESCAN nebo podobné systémy •Čtení karty probíhá do 7 cm od docházkového systému •Karty v bílé barvě nebo barevné •Komunikace na frekvenci 125 kHz (kompatibilní s dodaným systémem docházky) Z důvodu objektivního hodnocení požadujeme NÁZEV, OBRÁZEK nebo ODKAZ NA PLATNÉ WWW.STRÁNKY vámi nabízeného sortimentu. Řádně vyplněný a PODEPSANÝ NÁVRH smlouvy je nedílnou součástí této VZ. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Do celkové ceny zahrňte všechny náklady spojené s dodáním do místa plnění -t.j. VÚ 6624 Bechyně (DPH, dopravu do místa určení,atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Tato cena nemůže být opravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 14 pracovních dní od ukončení podávání nabídek. Vítězný dodavatel bude osloven do 14 pracovních dní od vyhodnocení. Doba pro možnost odvolání proti vyhlášení vítěze poptávkového řízení- 3 pracovní dny.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    08.11.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.11.2017