Veřená zakázka

Dynamický nákupní systém na zajištění inzertního prostoru

Druh zadávacího řízení:
Nadlimitní veřejná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79340000-9 - Reklamní a marketingové služby
Popis:

2. Předmět veřejné zakázky a podmínky plnění 2.1. Předmětem veřejné zakázky je nákup prostoru pro inzerci České centrály cestovního ruchu – CzechTourism v ČR a zahraničí, tj. zejména v sousedních zemích, dalších zemích Evropské Unie, USA, Ruské federaci, Číně, Japonsku a Jižní Koreji, přičemž se jedná o demonstrativní výčet. 2.2. Předmětem plnění při nákupu inzertního prostoru je na základě dílčí specifikace zadavatele naplánovat, rezervovat a nakoupit pro zadavatele inzertní prostor, nebo zajistit nasazení reklamy v médiích masové komunikace (např. televizní a rozhlasové vysílání, venkovní a vnitřní reklama – OOH, online, rádio, tisk). Může jít o integrované reklamní kampaně. 2.3. Součástí realizace předmětu veřejné zakázky může být vytváření strategie inzerce a plánů nákupu, realizace nákupu, nastavení hodnotících kritérií inzertní kampaně a nastavení cílů pro dosažení dopadu na cílovou skupinu, monitoring průběhu kampaně, správa a průběžná optimalizace kampaně, jazyková lokalizace klíčových slov. Součástí realizace mohou být dále případné grafické úpravy zadaného inzerátu, adaptace vizuálů do vhodných rozměrů a DTP práce v rozsahu potřebném pro kampaň, případně zajištění lokalizace textů pro zahraniční trhy. 2.4. Součástí předmětu plnění může být také hodnocení dopadů a plnění cílů inzertní kampaně s tím, že přílohou hodnocení budou například kopie realizovaných výstupů, či nosiče s kopiemi inzertních výstupů. 2.5. Pro každý realizovaný inzertní výstup v televizi, rádiu nebo např. v tisku zdokumentuje dodavatel zásah v cílové skupině v obvyklých měrných jednotkách, např. TRP (kumulovaná sledovanost v cílové skupině). 2.6. Zadavatel vždy podrobně specifikuje předmět jednotlivých veřejných zakázek zadávaných v dynamickém nákupním systému, včetně termínů dodání, technických, obchodních a smluvních podmínek, ve výzvách k podání nabídek ve smyslu § 141 zákona. 2.7. Pro tyto účely je předmět veřejné zakázky dále rozdělen do šesti samostatných kategorií. Účastníci mohou podávat nabídky do jedné či více kategorií.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    13.07.2020