Veřená zakázka
Dynamický nákupní systém na nábytek ÚHKT
Nábytek -> Ostatní
Zadavatel zavádí DNS v nadlimitním režimu v zadávacím řízení podle § 138 odst. 1 ZZVZ, ve kterém postupuje přiměřeně podle pravidel pro užší řízení podle § 58 a § 59 ZZVZ (dále jen „zadávací řízení“). Zadávací dokumentace představuje spolu s formuláři podle § 212 ZZVZ soubor zadávacích podmínek stanovených v podrobnostech nezbytných pro účast dodavatele v zadávacím řízení a zařazení do DNS. Zadávací dokumentace je s výjimkou formulářů podle § 212 ZZVZ uveřejněna v plném rozsahu na profilu zadavatele na profilu zadavatele ode dne uveřejnění oznámení o zahájení zadávacího řízení až do ukončení trvání DNS na internetové adrese: https://www.tenderarena.cz/profil/detail.jsf?identifikator=UHKT. Práva, povinnosti či podmínky v zadávací dokumentaci výslovně neuvedené se řídí ZZVZ a dalšími obecně závaznými právními předpisy. DNS je zavedený na dobu 60 měsíců. Dílčí veřejné zakázky budou v DNS zadávány na základě jednotlivých výzev k podání nabídek zaslaných všem dodavatelům zařazeným do DNS podle § 141 ZZVZ. DNS je v souladu s § 138 odst. 1 ZZVZ rozdělen na 2 kategorie. Dodavatel může podat žádost o zařazení do jedné nebo do obou kategorií. Dodavatel do žádosti o účast v DNS zřetelně vyznačí, pro kterou kategorii žádost o účast podává. Není-li dále stanoveno jinak, platí, že zadávací podmínky jsou shodné pro všechny kategorie DNS. Kategorie 1 - Nábytek, včetně příslušenství a atypický nábytek-nábytek na míru Kategorie 2 - Sedací nábytek a příslušenství Předmětem dílčích veřejných zakázek zadávaných v DNS budou dodávky nábytku a vybavení primárně, ale nikoliv výhradně dle přílohy č. 4 této zadávací dokumentace – Produktového listu ÚHKT. Předmět plnění pro kategorii 1: dodávky nábytku zejm.: pracovní stoly, jednací stoly, laboratorní stoly, kontejnery, lůžka do lékařských pokojů (netýká se pacientských lůžek), šatní skříně, policové skříně, laboratorní nábytek, příslušenství apod. a dále zakázková výroba a montáž atypického nábytku, vestavěných skříní, kuchyňského nábytku, stolů, laboratorních stolů a dalšího laboratorního nábytku včetně příslušenství apod. Dodávaný i vyráběný nábytek je určený pro prostory zdravotní péče, laboratoře, administrativní prostory a ostatní prostory Ústavu hematologie a krevní transfuze. Předmět plnění pro kategorii 2: dodávky sedacího nábytku zejm.: židle kancelářské, židle jednací, laboratorní židle, konferenční sezení, jídelní židle, příslušenství apod. Podrobný popis předmětu dílčích veřejných zakázek zadávaných v DNS bude vždy podrobně vymezen v jednotlivých výzvách k podání nabídek podle § 141 ZZVZ. Zadavatel předpokládá zadávání veřejných zakázek v DNS v předem neurčených nepravidelných intervalech závislých na svých provozních potřebách. Objemy jednotlivých veřejných zakázek zadávaných v DNS jsou rovněž závislé na provozních potřebách zadavatele a jejich počet může být od jednotek až po desítky jednotek v konkrétní veřejné zakázce.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:10.12.2024
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:20.01.2025