Veřená zakázka
Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb a papíru pro resort statutárního města Ostravy
Druh zadávacího řízení:
Užší řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál,
Spotřební materiál -> Kancelář
CPV kódy:
30192000-1 - Kancelářské potřeby
Popis:
Předmětem DNS jsou dodávky kancelářských potřeb a kancelářského papíru. Příkladmo se jedná o dodávky bloků a sešitů, desek a rychlovazačů, lepidel a balících pásek, obálek, archivačních potřeb, poznámkových a samolepících bloků, psacích potřeb, kancelářských doplňků, tiskopisů, školních a výtvarných potřeb, papírových výrobků a kancelářského papíru či jiných druhů zboží v kategorii kancelářských potřeb.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:11.08.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.09.2025
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli