Veřená zakázka

Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb a papíru pro resort statutárního města Ostravy

Druh zadávacího řízení:
Užší řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
CPV kódy:
30192000-1 - Kancelářské potřeby
Popis:

Předmětem DNS jsou dodávky kancelářských potřeb a kancelářského papíru. Příkladmo se jedná o dodávky bloků a sešitů, desek a rychlovazačů, lepidel a balících pásek, obálek, archivačních potřeb, poznámkových a samolepících bloků, psacích potřeb, kancelářských doplňků, tiskopisů, školních a výtvarných potřeb, papírových výrobků a kancelářského papíru či jiných druhů zboží v kategorii kancelářských potřeb.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    11.08.2025
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    19.09.2025