Veřená zakázka
Drobný nábytek 2025
Nábytek -> Ostatní
Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření kupní smlouvy s jedním vybraným dodavatelem, na jejímž základě bude dodán nábytek dle podrobné specifikace, která je nedílnou součástí této ZD jako Příloha č. 2 Cenová kalkulace + technická specifikace (dále jen Příloha č. 2) a dle požadavků a potřeb, vč. dopravy na místo určení, montáže v místě sídla zadavatele a na detašované pracoviště Čadova 1, Olomouc. Účastník VŘ vyplní Přílohu č.2 Cenová kalkulace + technická specifikace (viz Příloha č. 2 této ZD) a přiloží ji k podané nabídce. Tato následně bude nedílnou součástí kupní smlouvy jako Příloha č. 1. Další požadavky zadavatele na plnění zakázky: - V ceně nabízeného zboží budou zahrnuty veškeré ostatní náklady jako je doprava, montáž, clo, balné, výnos do místa určení atp. - Vybraný dodavatel předloží před realizací vzorky materiálu na nábytek, úchyty k odsouhlasení zadavatelem. - Vybraný dodavatel je povinen si nábytek před realizací zaměřit. Nákresy v ZD jsou orientační pro stanovení ceny, neslouží jako výrobní výkres. - Vybraný dodavatel nábytek dodá max. ve 2 předem min. 3 pracovní dny avízovaných závozech. - Případné reklamace budou řešeny provedením zápisu reklamačního protokolu obratem, náprava ze strany dodavatele bude zajištěna max. do 48 hodin. - Účastník v nabídce uvede své další nabízené služby či poradenství. - Účastník VŘ předloží k nabízenému nábytkovému vybavení produktové listy. - Dodržení záruky a všech deklarovaných vlastností zboží po celou dobu záruční lhůty, která je stanovena v délce min. 36 měsíců. - Dělení zakázky není přípustné, veškerý artikl bude dodán jedním vybraným dodavatelem. - Zboží bude vyhovovat všem technickým, bezpečnostním, právním, zdravotním, hygienickým a jiným obecně závazným předpisům, včetně předpisů týkajících se ochrany životního prostředí, vztahujících se na zboží či produkt a jeho výrobu. - Společně s dodáním zboží se vybraný dodavatel zavazuje, pokud je to potřeba k předání veškerých dokladů potřebných k jeho převzetí a k jeho řádnému užívání, přičemž nese plnou odpovědnost za to, že v okamžiku předání zboží zadavateli bude toto splňovat veškeré podmínky stanovené touto zadávací dokumentací.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:07.04.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:23.04.2025