Veřená zakázka

Doplnění skladu kancelářského a papírenského zboží na základě objednávky OVW-369/2017/ENU - vyžadujeme dodání vzorků

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
ITSpotřební materiál
IT ->  HW a příslušenství
Spotřební materiál ->  Kancelář
Spotřební materiál ->  Hygiena a úklid Stravování a potraviny
CPV kódy:
22816100-4 - Poznámkové bloky,
22830000-7 - Sešity,
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby,
30192700-8 - Papírnické zboží,
30199230-1 - Obálky,
30234600-4 - Flash paměť,
33711900-6 - Mýdlo,
33764000-3 - Papírové ubrousky,
39222100-5 - Zařízení pro pohostinství na jedno použití,
39811100-1 - Osvěžovače vzduchu,
39832000-3 - Prostředky na mytí nádobí
Popis:

Předmětem zakázky je dodání zboží dle předmětu VZMR, za podmínek uvedených v zadávací dokumentaci. Zadavatel si vyhrazuje právo upravit, změnit nebo doplnit podmínky výběrového řízení, zrušit výběrové řízení kdykoliv i bez udání důvodu a bez náhrady škody, a to až do doby uzavření řízení s vybraným uchazečem, odmítnout všechny předložené nabídky, neposkytnout náhradu nákladů spojených se zpracováním a podáním nabídky. Dodání předmětu zakázky vyžadujeme do 5 dnů. Případné označení typu a výrobku představuje pouze kvalitativní standart požadovaný výrobcem ( referenční výrobek ). Dodavatel je oprávněn nabídnout výrobky ve stejné nebo vyšší kvalitativní úrovni.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    15.05.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    26.05.2017