Veřená zakázka
Dohled a správa produktů HCL
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem této veřejné zakázky je poskytování služeb spojených s dohledem a správou systém HCL Notes/Domino, HCL Sametime, HCL Notes Traveler a HCL Leap. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 35 HCL Domino serverů; b) dohled a správa HCL Sametime server a klientů; c) dohled a správa HCL Notes Traveler server a mobilních klientů; d) správa 800+ klientů HCL Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) dohled a správa HCL Leap serverů; f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí HCL Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí HCL Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí HCL Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí HCL Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí HCL Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (800+), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů HCL - havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem. p) odstraňování problémů s výše uvedenými systémy HCL – jde zejména o problémy týkající se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.). Bližší informace k plnění je uvedena v příloze č. 1 této výzvy (Návrh smlouvy o poskytování služeb).
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:25.10.2024