Veřená zakázka
Dohled a správa IBM Notes
IT -> SW a Informační systémy
Předmětem VZ je poskytování dohledu a správy systému IBM Notes/Domino, IBM Sametime a IBM Notes Traveler. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 45 IBM Domino serverů v režimu 8x5; b) dohled a správa IBM Sametime server a klientů v režimu 8x5; c) dohled a správa IBM Notes Traveler server a mobilních klientů v režimu 8x5; d) správa 700 klientů IBM Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) podpora a správa aplikací v prostředí IBM Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad); f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí IBM Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí IBM Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí IBM Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí IBM Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí IBM Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů vdané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů - Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem, - s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní; p) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) - s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:15.03.2019