Veřená zakázka
Dodávky osobních ochranných pracovních prostředků (obuvi) pro potřeby AOPK ČR a jejích regionálních pracovišť
Cílem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody mezi zadavatelem a jedním dodavatelem. Dodávky obuvi budou realizovány na základě dílčích objednávek zaslaných elektronicky (e-mailem) za podmínek stanovených rámcovou dohodou. Zadavatel si dle rámcové dohody dále vyhrazuje právo požadovat po vítězném dodavateli následující: • objednávky mohou být ze strany kupujícího vystaveny až 4x ročně, přičemž dodací lhůta bude činit 6 měsíců (více informací viz čl. 4.2 rámcové dohody); • vytvoření skladových zásob pro účely pokrytí aktuálních potřeb zadavatele (více informací viz čl. 4.3 rámcové dohody); • doručení vzorků velikostí obuvi za účelem provedení zkoušky (více informací viz čl. 6.1 rámcové dohody). Počet kusů jednotlivých položek zboží uvedený v příloze č. 2 rámcové dohody (Ceník zboží) je pouze orientační a nepředstavuje pro kupujícího povinnost odebrat uvedený počet kusů dané položky zboží ani nestanovuje povolený maximální odběr dané položky zboží. Skutečně odebraný počet položek zboží bude odpovídat aktuálním potřebám kupujícího. Pro více informací viz rámcová dohoda včetně příloh. Vzhledem k povaze veřejné zakázky se prohlídka místa plnění neuskuteční.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:11.05.2020