Veřená zakázka
Dodávky kancelářských potřeb pro ÚMG
Spotřební materiál -> Kancelář
Cílem zadávacího řízení je uzavření Rámcové dohody s jedním dodavatelem, jehož nabídka bude vyhodnocena jako ekonomicky nejvýhodnější. Rámcová dohoda upraví rámcové podmínky zadávání jednotlivých veřejných zakázek, jejichž předmětem budou průběžné dodávky kancelářských potřeb a souvisejícího zboží pro Zadavatele uvedené v příloze č. 3 výzvy (vzorový Soupis kancelářských potřeb a souvisejícího zboží) a dále kancelářských potřeb a souvisejícího zboží, které nejsou uvedeny v příloze č. 3 výzvy, ale budou uvedeny v e-shopu vítězného dodavatele, to vše za podmínek specifikovaných v závazném vzorovém návrhu Rámcové dohody, který tvoří přílohu č. 2 výzvy. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu určitou tří (3) let (tj. 36 kalendářních měsíců) ode dne nabytí účinnosti dohody tj. ode dne uveřejnění dohody v registru smluv, nebo do vyčerpání částky rovnající se celkové předpokládané hodnotě této veřejné zakázky v Kč bez DPH, podle toho, která skutečnost nastane dříve.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:08.03.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:31.03.2023