Veřená zakázka

Dodávky kancelářských potřeb pro ÚJF, pracoviště ODZ 001 – 2018

Druh zadávacího řízení:
Dynamický nákupní systém
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
CPV kódy:
30197210-1 - Kroužkové vazače,
30197644-2 - Xerografický papír,
30199230-1 - Obálky
Popis:

Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb pro UJF, zejména pro pracoviště ODZ, jehož přesný výčet včetně specifikace a požadovaného množství je uveden v Příloze návrhu Kupní smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 této Výzvy.
Celkové náklady na dodání zboží prodávajícím do místa určení (převzetí), náklady, jako jsou potřebné poplatky, daně, cla a náklady záručního servisu jsou na straně prodávajícího.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    10.08.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    21.08.2018