Veřená zakázka
Dodávky kancelářských potřeb pro ÚJF, pracoviště ODZ 001 – 2018
Druh zadávacího řízení:
Dynamický nákupní systém
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Spotřební materiál,
Spotřební materiál -> Kancelář
CPV kódy:
30197210-1 - Kroužkové vazače,30197644-2 - Xerografický papír,
30199230-1 - Obálky
Popis:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb pro UJF, zejména pro pracoviště ODZ, jehož přesný výčet včetně specifikace a požadovaného množství je uveden v Příloze návrhu Kupní smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 této Výzvy.
Celkové náklady na dodání zboží prodávajícím do místa určení (převzetí), náklady, jako jsou potřebné poplatky, daně, cla a náklady záručního servisu jsou na straně prodávajícího.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:10.08.2018
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:21.08.2018
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli