Veřená zakázka

Dodávky kancelářských potřeb pro jednotlivá oddělení ÚJF 002 – 2018

Druh zadávacího řízení:
Dynamický nákupní systém
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
30192130-1 - Tužky,
30192133-2 - Ořezávátka tužek,
30192700-8 - Papírnické zboží,
30195920-7 - Magnetické tabule,
30197210-1 - Kroužkové vazače,
30197644-2 - Xerografický papír,
30199230-1 - Obálky,
30199500-5 - Pořadače, přihrádky na dopisy a dokumenty a podobné výrobky,
30199720-3 - Poznámkový papír
Popis:

Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb pro UJF, zejména pro jednotlivá pracoviště, jejichž adresy, přesný výčet včetně specifikace a požadovaného množství jsou uvedené v Příloze č. 1 této Výzvy – Technická specifikace dodávaného zboží.
Celkové náklady na dodání zboží prodávajícím do místa určení (převzetí), náklady, jako jsou potřebné poplatky, daně, cla a náklady záručního servisu jsou na straně prodávajícího.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    10.08.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    21.08.2018