Veřená zakázka
Dodávky kancelářských potřeb pro jednotlivá oddělení ÚJF 002 – 2018
Druh zadávacího řízení:
Dynamický nákupní systém
Lokalita:
Středočeský kraj
Kategorie:
Spotřební materiál,
Spotřební materiál -> Kancelář Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
30192130-1 - Tužky,30192133-2 - Ořezávátka tužek,
30192700-8 - Papírnické zboží,
30195920-7 - Magnetické tabule,
30197210-1 - Kroužkové vazače,
30197644-2 - Xerografický papír,
30199230-1 - Obálky,
30199500-5 - Pořadače, přihrádky na dopisy a dokumenty a podobné výrobky,
30199720-3 - Poznámkový papír
Popis:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb pro UJF, zejména pro jednotlivá pracoviště, jejichž adresy, přesný výčet včetně specifikace a požadovaného množství jsou uvedené v Příloze č. 1 této Výzvy – Technická specifikace dodávaného zboží.
Celkové náklady na dodání zboží prodávajícím do místa určení (převzetí), náklady, jako jsou potřebné poplatky, daně, cla a náklady záručního servisu jsou na straně prodávajícího.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:10.08.2018
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:21.08.2018
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli