Veřená zakázka
Dodávky kancelářských potřeb pro statutární město Opava na období let 2022-2023
Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál,
Spotřební materiál -> Kancelář
CPV kódy:
30192000-1 - Kancelářské potřeby
Popis:
Dodávky kancelářských potřeb na jednotlivá pracoviště Magistrátu města Opavy budou prováděny na základě písemných objednávek dle aktuální potřeby (v období 2 let). Dodávky budou uskutečňovány prostřednictvím internetového obchodu dle potřeby. Pověření zaměstnanci jednotlivých odborů objednají kancelářské potřeby z vysoutěženého koše, příp. z nabídky dodavatele a kancelář tajemníka zašle objednávku dodavateli.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:01.09.2021
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli