Veřená zakázka
Dodávky kancelářských potřeb pro s. p. DIAMO 2026 – 2030
Spotřební materiál -> Kancelář
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky zboží, tj. kancelářských potřeb na základě uzavřené rámcové kupní smlouvy dle specifikace a za jednotkové ceny dle přílohy č. 3 těchto ZP „tabulka nabídkové ceny“ a zároveň možnost dodávek ostatního zboží dle aktuální potřeby kupujícího z katalogu prodávajícího s plošnou slevou z ceníkových cen prodávajícího uvedených v aktuálním katalogu prodávajícího nebo na jeho webových stránkách na základě dílčích kupních smluv (objednávek). Podrobná specifikace jednotlivých položek předmětu plnění včetně jejich detailní specifikace je uvedena v příloze č. 3 těchto ZP - tabulka nabídkové ceny. Minimální hodnota jednotlivého nákupu zboží uskutečněná na základě jedné objednávky se závozem na zadavatelem stanovené dodací místo je 2.000 Kč bez DPH - viz čl. II. odst. 5. rámcové kupní smlouvy. Zadavatel požaduje, aby byl vybraný dodavatel schopen do čtyř týdnů od podpisu rámcové kupní smlouvy vytvořit samostatný uzavřený e-shop obsahující všechny požadované položky definované v příloze č. 3 těchto ZP „tabulka nabídkové ceny“ tak, aby byl přístupný pro všechny, v zadávací dokumentaci definované, provozní jednotky zadavatele. Podrobný popis fungování a nastavení e-shopu je uveden v příloze č. 5 těchto ZP - popis e-shopu.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:05.11.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:08.12.2025