Veřená zakázka
Dodávky kancelářských potřeb pro s. p. DIAMO
Spotřební materiál -> Kancelář
Předmětem plnění veřejné zakázky jsou dodávky zboží, tj. běžného spotřebního materiálu potřebného pro práci v kanceláři na základě uzavřené rámcové dohody. Podrobná specifikace jednotlivých položek předmětu plnění včetně jejich detailní specifikace je uvedena v příloze č. 3 ZP - tabulka nabídkové ceny. Minimální hodnota jednotlivého nákupu zboží uskutečněná na základě jedné objednávky se závozem na určité dodací místo je stanovena na 2.000 Kč bez DPH viz čl. II. odst. 5. rámcové dohody. Zadavatel dále požaduje, aby účastníci byli schopni do čtyř týdnů od podpisu rámcové dohody s vybraným dodavatelem vytvořit samostatný uzavřený e-shop obsahující všechny požadované položky (definované v příloze č. 3 těchto ZP - tabulka nabídkové ceny) tak, aby byl přístupný pro všechny odštěpné závody. Podrobný popis fungování a nastavení tohoto e-shopu je uveden v příloze č. 5 ZP - popis e-shopu.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:11.12.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:15.01.2024