Veřená zakázka
Dodávky kancelářských potřeb III
Spotřební materiál -> Kancelář
Předmětem veřejné zakázky, jsou průběžné dodávky kancelářských potřeb dle aktuálních potřeb středisek, včetně dopravy na místo určení, a to po dobu 24 měsíců nebo do vyčerpání finančního limitu. Předmět plnění veřejné zakázky musí splňovat následující požadavky zadavatele na požadované kancelářské potřeby: - Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 4 těchto ZP (Seznam a podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky/ceník). Zadavatel u nabízených výrobků (pokud není u položky uvedeno jinak), připouští oproti specifikaci toleranci rozměrů +/- 5 %. Dodávky předmětu plnění budou zajišťovány v nepřetržitém režimu po celou dobu plnění veřejné zakázky v závislosti na aktuálních potřebách zadavatele a jeho jednotlivých pracovišť. Zadavatel nepřipouští podmínku sjednání minimálního odběru a všech položek specifikovaného sortimentu, který je uvedený v příloze č. 4 ZP. Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky, jakož i podmínky jeho dodávek, jsou obsaženy v ZP, resp. jejich přílohách, a to zejména v Příloze č. 4 těchto ZP - Seznam a specifikace položek/ceník a v Příloze č. 3 těchto ZP – Závazný vzor kupní smlouvy na plnění veřejné zakázky. Předmět zakázky musí být realizován v souladu s platnými právními předpisy, jakož i v souladu se všemi souvisejícími technickými normami. Účastník nabídne další zboží (nad rámec požadovaného zboží specifikovaného v příloze č. 4 ZP v prvním listu) formou tzv. Doplnění položek nabízeného zboží v Katalogu dalšího nabízeného sortimentu, který je uveden v druhém listu přílohy č.4 ZP souboru (položky uvedené v tomto listu nebudou předmětem hodnocení); Tyto vyplněné položky mají cenu též neměnnou po celou dobu trvání zakázky. (tato příloha bude příloha volná ke kupní smlouvě) Tento katalog nesmí obsahovat: nápoje, odpadkové pytle, kalendáře, kancelářský papír do tiskáren, tonery, cartrige, etikety, razítka a lampičky.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:29.10.2024