Veřená zakázka
Dodávka svářečských školení pro Chabařovické strojírny, a.s.
Předmětem plnění této veřejné zakázky (dále též „VZ“) je poskytnutí služeb.
Službou se pro účely této veřejné zakázky rozumí zajištění teoretické i praktické výuky technických kurzů pro potřeby výše uvedeného evropského projektu financovaného z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost („LZZ“). Technická školení musí vést ke zvýšení znalostí a dovedností zaměstnanců zadavatele a v odůvodněných případech k certifikaci zaměstnanců zadavatele.
Přesná specifikace plnění a podrobné požadavky zadavatele na zajištění a poskytování této služby uchazečem je vymezena touto výzvou, zadávací dokumentací, zejména obchodními podmínkami upravenými v závazném smluvním vzoru Smlouvy o poskytování služeb (dále též „Smluvní vzor“), který tvoří jako příloha nedílnou součást zadávací dokumentace. Smluvní vzor se poskytuje ve formátu pdf,; chybějící údaje je nutno vpisovat čitelně rukou či na stroji.
Hlavní kód CPV: Odborná školení 80510000-2
Zadávací dokumentace včetně všech svých příloh je uveřejněna spolu s výzvou na profilu zadavatele www.stavebnionline.cz/profil/chabarovicke-strojirny.
Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku. Veřejná zakázka je zadávána ve zjednodušeném podlimitním řízení na základě ust. § 21 odst. 1 písm. f) a § 38 zákona.
ToVZ není rozdělena na samostatné části. Předmět VZ je dále rozveden v tabulce v následujícím oddíle nazvaném Předpokládaná hodnota zakázky v Kč a dále specifikován v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Zadavatel nepřipouští varianty nabídek - variantní řešení. Za variantní řešení je považováno i uvedení více číselných vyjádření než jednoho pro hodnotící kritérium.
Uchazeč může podat pouze jednu nabídku.
Podáním nabídky uchazeč zcela a bez výhrad akceptuje podmínky zadávacího řízení.
Školení budou probíhat v prostorách Chabařovické strojírny, a.s. nebo jinak po dohodě obou stran.
Ceny za školení jsou úplné, konečné a budou zahrnovat veškeré náklady spojené s přípravou školení, jeho realizací, vyhodnocením, školicí materiály a cestovní náhrady lektorů.
Každé školení bude dokumentováno stanoveným typem prezenční listiny a vyhodnoceným dotazníkem se zpětnou vazbou od všech účastníků/posluchačů.
Školení bude probíhat prezenčně; výstupem budou vždy prezenční listiny. 1 školicí den = 8 hod vč. přestávky na jídlo a oddech.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:18.11.2013
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:11.12.2013