Veřená zakázka
Dodávka softwarového systému pro řízení pracovních procesů jednotky patologie - software a hardware
IT -> SW a Informační systémy
Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na dodávku softwarového řešení (laboratorního informačního systému) pro sledování a řízení všech procesů histologické a histopatologické laboratoře od zpracování materiálu od vstupu do laboratoře až po jeho archivaci, a to včetně všech potřebných HW součástí (příslušenství) nezbytných pro plnou funkčnost softwarového systému (tj. plně kompatibilního HW vybavení – 1 ks tiskárny histologických kazet, 2 ks tiskáren histologických skel, 1ks tiskárny štítků, 6 ks kovových zásobníků pro potiskovatelné histologické kazety, 4 ks náhradních zásobníků pro tiskárnu skel, 5 ks ovládacích miniPC, 5 ks čteček 1D (čárových) a 2D (QR, Datamatrix) kódů a 5 ks stolních držáků monitorů) včetně doručení do místa plnění, instalace, zprovoznění v místě plnění a zaškolení obsluhy v českém nebo slovenském nebo anglickém jazyce (oprávněných zaměstnanců Zadavatele) na náklady dodavatele a zajištění záručního a pozáručního servisu. Součástí předmětu plnění bude i poskytování následné uživatelské podpory (po dobu 24 měsíců) na dodaný SW systém, v rozsahu a za podmínek stanovených v čl. 3.4 výzvy k podání nabídek (ZD) a ve Smlouvě na dodávku softwarového systému a souvisejícího HW vybavení a na poskytování uživatelské podpory. Bližší podmínky a požadavky na předmět plnění veřejné zakázky jsou v podrobnostech uvedeny v čl. 3.7 výzvy k podání nabídek (ZD) a příloze č. 3 výzvy (příloha č. 1 smlouvy). Část předmětu plnění (tak jak je popsáno v zadávacích podmínkách) bude spolufinancován či financován z Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání v rámci tohoto projektu: • CZ.02.1.01/0.0/0.0/18_046/0015861 – Upgrade infrastruktury CCP II
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:08.12.2021
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:03.06.2022