Veřená zakázka

Dodávka nábytku pro Klub Kamarád

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Moravskoslezský kraj
Kategorie:
Nábytek
Nábytek ->  Kancelářský
Nábytek ->  Ostatní
CPV kódy:
39100000-3 - Nábytek,
39110000-6 - Sedadla, židle a související výrobky a jejich díly,
39120000-9 - Stoly, skříně, psací stoly a knihovny,
39130000-2 - Kancelářský nábytek,
39134100-1 - Počítačové stoly
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka vnitřního vybavení, nábytku pro potřeby Klubu Kamarád (Francouzská 1181, Kopřivnice) – křesla omyvatelná, obslužný pult na míru, pohovky omyvatelné, skříň knihovní na míru, skříň na šanony, skříně policové, stoly kancelářské, stolek konferenční, stoly PC na míru, stoly pracovní (jednací) variabilní na míru, židle barové, židle jednací, židle kancelářská.
Podrobná specifikace poptávaného nábytku je předmětem přílohy č. 1, položkového rozpočtu (příloha 4) a technického popisu položek k Příloze č. 1 (příloha č. 5) oznámení.
Pokud jsou ve specifikaci předmětu plnění obsaženy požadavky nebo odkazy na jednotlivá obchodní jména, zvláštní označení podniku, zvláštní označení výrobků, výkonů nebo obchodních materiálů, která platí pro určitý podnik nebo organizační jednotku za příznačné, popř. patenty a užitné vzory, jsou uvedeny pouze pro upřesnění a přiblížení technických parametrů a zadavatel umožňuje použití i kvalitativně a technicky obdobného řešení.
Předmět zakázky zahrnuje pořízení (výrobu) nábytku, jeho dopravu a montáž na zadavatelem určeném místě a zajištění garanční služby po celou dobu trvání garance v místě plnění. Celková cena musí obsahovat veškeré související náklady s výše uvedenými úkony.
Předmět zakázky bude proveden v parametrech definovaných v příloze č. 1 a kvalitě a v souladu s příslušnými normami a předpisy, tzn. české technické normy, evropské normy, evropská technická schválení, technické specifikace zveřejněné v úředním věstníku Evropské unie.
Dodaný nábytek musí splňovat všechny bezpečnostní zásady, především z hlediska nezávadnosti materiálů, bezpečných otevíracích a zavíracích prvků, netoxických materiálů a použitých barev, materiálů splňující hygienická pravidla. Dále musí nábytek splňovat funkční a estetické požadavky, design, styl a barevné provedení nábytku.
Zadavatel nepřipouští nabídku použitého zboží.
Zadavatel nepřipouští variantní řešení.
Pořízení předmětu veřejné zakázky je spolufinancováno ze zdrojů EU, prostřednictvím Regionálního operačního programu regionu soudržnosti Moravskoslezsko 2007-2013.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    23.06.2015
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    13.07.2015